Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen som har bilde av E34 M5 rød som stod på utstillinga, fikk foresten 1.Plass beste BMW og 2.Plass beste motorrom (alle merker) :)

har flere bilder =) jeg som tok bilder av den da du sto og polerte. hehe :D

var nok meg som sladda på ene filmen der da :)

faen jeg har blitt glad i den "angsten" 190 på meteret og stå på bremsen i 2 sek på 50 merket å rett i 3 gir å full sladd i 160+ :D men savner lengre 3 gir :( for var enten turtallsperra så det virkelig holdt ellers så orka dne ikke 4 gir :(

håper på mer film og bilder :D

Skrevet
Noen som forresten har no kjennskap til den mørkegrønne e28? Hvordan motor, åtter? Så veldig strøken ut. Svensk bil..

540 supercharged ;)

Tøft :D

det er sant... men synes det begynte å ryke litt blått av den, noe M60'n min gjorde før den tok kvelden :P

Skrevet

Yngve: Filmet nesten hver runde i den svingen der den blå E30'n mista hjulet, men den ene runden hvor du dro forbi i full sladd, så filma jeg dessverre ikke. Spenstig gjort, kanskje ikke så gøy for han som satt i bilen og så du sladde 10 cm fra dekket hans, men gøy å se på :) Forresten veldig bra kjøring, så ut til å funke bra :)

Skrevet
Takk for godt oppmøte og kjøring i helga gutta, morro og sende dere ut på banen :)

Stod du ved utsleppet altso? :P

Hørte du eksos lekasja mi på slutten a? #-o

Skrevet
jeg stod og sjekket bånd og snakket til dere som fikk svartflagg ;)

Eg blei heldigvis ikkje svartflagga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...