hypah Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Noen som forresten har no kjennskap til den mørkegrønne e28? Hvordan motor, åtter? Så veldig strøken ut. Svensk bil.. 540 supercharged Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Noen som har bilde av E34 M5 rød som stod på utstillinga, fikk foresten 1.Plass beste BMW og 2.Plass beste motorrom (alle merker) har flere bilder =) jeg som tok bilder av den da du sto og polerte. hehe var nok meg som sladda på ene filmen der da faen jeg har blitt glad i den "angsten" 190 på meteret og stå på bremsen i 2 sek på 50 merket å rett i 3 gir å full sladd i 160+ men savner lengre 3 gir for var enten turtallsperra så det virkelig holdt ellers så orka dne ikke 4 gir håper på mer film og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 noen som har bilder eller film fra frikjøring på fredagen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Noen som forresten har no kjennskap til den mørkegrønne e28? Hvordan motor, åtter? Så veldig strøken ut. Svensk bil.. 540 supercharged Tøft det er sant... men synes det begynte å ryke litt blått av den, noe M60'n min gjorde før den tok kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Tok endel bilder på lørdagen resten av bildene ligger her: https://picasaweb.google.com/joachim.bech/RudskogenGatebilHSten?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLzl-_vehIDW1gE&feat=directlink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 mye tøffe bilder der har du mulighet å sende org bildene av meg til meg på mail event msn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Yngve: Filmet nesten hver runde i den svingen der den blå E30'n mista hjulet, men den ene runden hvor du dro forbi i full sladd, så filma jeg dessverre ikke. Spenstig gjort, kanskje ikke så gøy for han som satt i bilen og så du sladde 10 cm fra dekket hans, men gøy å se på Forresten veldig bra kjøring, så ut til å funke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 bilder av rød e30 med 2jz motor? med streamer i frontruta som lyder"på vei til harryland" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Morty, det er originalene som ligger der;) lastet opp i full oppløsning;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Jeg hadde hvertfall en utrolig bra helg på gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Takk for godt oppmøte og kjøring i helga gutta, morro og sende dere ut på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Takk for godt oppmøte og kjøring i helga gutta, morro og sende dere ut på banen Stod du ved utsleppet altso? Hørte du eksos lekasja mi på slutten a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 jeg stod og sjekket bånd og snakket til dere som fikk svartflagg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 jeg stod og sjekket bånd og snakket til dere som fikk svartflagg Eg blei heldigvis ikkje svartflagga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå