hanskr Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 det kommer seg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 to av bilene jeg rakk å ta og to elendige filmer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 meg og jo hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Synes at de svartflagga i hytt og pine jeg, søndagen stod jeg og så på mye kjøring. Da ble plutselig biler svartflagga fordi de liksom kjørte om kapp. Og det må jo være lov? Mener det var den skylinen til han Ruud og en Porsche.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Alle ble jo svartflagga hele tiden jo.. Kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Slenger ut noen bilder! har flere bilder som jeg ikke er ferdig med ennå Er som regel ikke fan av 240, eller volvo generelt! men denne var veldig strøken!! Flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Alle ble jo svartflagga hele tiden jo.. Kjedelig tar du regninga som gatebil får når alle kjører utenfor banens bredde? vi ser fort hvem som kan og hvem som ikke kan kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Jeg skjønner jo det skjønner at mange ble svartflagga, er jo såklart en grunn for det selv fikk jeg ikke sett så innimari mye på kjøringa, egentlig kun når Nielsen kjørte.. Så skal ikke si noe på det flagg greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Menne ja, kom med bilder og film da folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Menne ja, kom med bilder og film da folkens!! Det ligger jo allerede masse bilder og filmer, samt linker til yttligere bilder/filmer i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Michter, du kan det å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå