fizn Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Få ut et bilde av den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Få ut et bilde av den da Jeg må senke den mer igjen, vart høyere enn den var. Men skal få den ned på jorden igjen i morgen, samt en 4 hjuls kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hvor mye negativ camber kan jeg gå for framme før det er på grensen med slitasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Liten oppdatering av hva som har skjedd i sommer,og skjer nå. Først vart det K-Sport coilovers Ikke så lav ennå Så ble det M3 interiør Så fant jeg ut att den trengte ny lakk, pluss litt pleie på bakskjermene Prøving av gs retro 9x17 et20? Bmw prosjekter Bilen for forhåpentligvis lakk i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Gleder meg til å se denne lakkert, digger disse bilene! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 håper den ble lakket i samme farge for den var veldig fin i den fargen den var, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 håper den ble lakket i samme farge for den var veldig fin i den fargen den var, følger med Blir samme farge ja Brokatrot metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even.S Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 kjekk liten "glemt" tråd dette! pen bil forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Likte de nye felgene De gamle er også veldig riktig på E36, men når de er sorte forsvinner liksom alt bare i hjulhuset :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå