Stale_H Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Blir vel ikke å se med noe annet enn røde skilt sikkert. Må vel ha litt mindre motor hvis man skulle søkt på godkjenning?!
Stale_H Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Ja det må du gjøre da. Gjerne pm' meg når du har noe å fortelle
Tyskerstål Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Støtter at hele "nordmørsgjengen" tar en photoshoot ila våren jeg!! Jeg stiller kamera, stativ og en til å trykke på kanppen e30tommis må også få rævva i gir og kjøre opp, så får vi samles en kveld slik at vi får kveldsola som skikkelig lys og en drøss herlige bilder!! I'M IN!
Stale_H Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Skrevet Mai 27, 2012 Nei var ikke det gitt, men hadde vært jævlig gøy. Må bytte noe foringer i bakstilling før det bli mere banekjøring, lyst til acr.
diohrvik Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Hei ståle, viste ikke at du hadde tråd jeg:) Ble fett med nye hjul hvertfall!
Stale_H Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Snakk med Leif Harald her på forumet, han skaffer sånne kit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå