H_Vatn Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 d lokta photoshoot tå e30m5 og schulz turbo te sommarn ståle! Ta bli jævla bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 E21 må få være med og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Skamrå e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 Må få til litt mere farting på treff til sommeren, vært slapp på det! Klart du må være med Aune så vi får prikken over "i"en! Takker ellers for svært hyggelige kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Hvordan funker s38 i e30 kontra s50? Hvis du har prøvd begge da.. Driver å sparer opp kroner til et slikt prosjekt, men hvem av dem en bør velge er ikke lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 E21 må få være med og da. Selfølgelig. Må få til litt mere farting på treff til sommeren, vært slapp på det! Klart du må være med Aune så vi får prikken over "i"en! Takker ellers for svært hyggelige kommentarer! 3x grå BMWer med ac hjul på samme photoshot må jo være winn! ? God jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Og får en stakkars stor-e30 (e34) med 18" AC hjul snike seg med i bakrunn da kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Støtter at hele "nordmørsgjengen" tar en photoshoot ila våren jeg!! Jeg stiller kamera, stativ og en til å trykke på kanppen e30tommis må også få rævva i gir og kjøre opp, så får vi samles en kveld slik at vi får kveldsola som skikkelig lys og en drøss herlige bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Lukter et jævlig fett bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Tror nok heller min skal få stå i bakgrunnen _Anders hvis dere øversurndalinger kommer med værstingene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Ikke øvre surnadal for meg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Hehe, nei blir gøy å se til sommeren, når dere ferdigstiller og vi får se tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Dæggern, ikke bare jeg som skal oppgradere på felgfronten til neste år ser jeg ACS hjula der er på topp 5 av fete hjul jeg kunne tenkt meg selv. Grom bil også selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Takker for det, absolutt noen hjul jeg lenge kunne tenkt meg dette ja, og kom endelig over noen som ikke var overpriset, får legge ut mere bilder når jeg får dekk på bakfelgene:-) Eneste nå at den må senkes mere og da må jeg vel på med ei IS leppe foran isteden for den infinity saken. Eller har noen andre forslag som står i stil med touring skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå