Gå til innhold

Tordah's E39 528i, It's alive!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var litt rask med å bestille snadder deler, så nå står jeg med grøten i postkassa. mangler pakninger til bunnpanne og toppdeksel, samt pakninger til eksos. får lønn den 20, så det blir handlet deler da ! :)

SKal du vente i 20 dager for å kjøpe 3 pakninger ? :)

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er motoren i ! gjenstår bare drivverk, eksos, innsug og ledningsnett, så er det forhåpentligvis start! :) tok masse bilder, men har rotet bort ledningen til kameraet.. igjen #-o Kommer bilder i morgen :mrgreen:

Skrevet

F**n !

7ok3kfcx7sin1d2siq13.jpg

39wnzkqoud8saaqq9zsy.jpg

jsmjy8zutk332an2jk0c.jpg

Henta pakka fra turner nå. nyrene var knukket, så sendte en mail til Turner nå med bilder, håper de ordner opp i dette.. #-o Kan legge til at nyrene kjentes litt jalla ut. Lurer på hva jeg skal gjøre.. enten om Turner sender meg et nytt sett eller om jeg må fikse disse.. [-X

noen av delene var rett og slett nødvendig, og når jeg først bestilte tenkte jeg at jeg kunne bestille litt snacks i samme slengen :D:headbang:

jykc01n2thojibur0oha.jpg

yu0kygnjsklo4d0p1qrb.jpg

gr31nire7ct3xcghbe12.jpg

Får se om det ikke blir en liten økt etterpå også. Da kommer det bilder av at motoren har kommet i også, og litt annet :D

Skrevet

Har fått gjort litt i kveld også :)

Fikk skrapet vekk gammel eksospasta og pakningsrester, og skrudd i nye studs :) Deilig med nye deler, alt sklir bare rett på plass :)

k78iwdyruef7u68q13tq.jpg

Sånn bilen står nå.

vb3v47i2uw3krb8ns1qw.jpg

Monterte shortshiften og satt den på max med en gang, det ble en jævlig short shift :P

0q7l0pjqdade3iozfqos.jpg

Begynner å komme seg med ledningsnettet også :D

66pbzldiil7o0ccpeose.jpg

Det er vel denne som skal inn på gasspjeldet ?

ur40az2qfy9f13ubnp46.jpg

Og da er det vel disse som skal på ACS, gasspjeld, ICV og LMM ?

9v3kxspytm62jve2nds3.jpg

Skal skru i morgen også, skal prøve å få gjort meg 100% ferdig under :mrgreen:

Skrevet

Må også ha bilen på eu, så monterte ikke grenrøret i dag.. får prøve å komme igjennom med 523i eksos. har sett på RealOEM, og så at 523i og 528i har forskjellige katalysatorer.. Noen som har tips ? vil jeg komme igjennom med 523i katta ? :)

Skrevet
Må også ha bilen på eu, så monterte ikke grenrøret i dag.. får prøve å komme igjennom med 523i eksos. har sett på RealOEM, og så at 523i og 528i har forskjellige katalysatorer.. Noen som har tips ? vil jeg komme igjennom med 523i katta ? :)

Jobber ikke du på møller lengre ?

Ta eu kontroll der :P

Dessuten er ikke katalysator et krav på eu kontroll !

Skrevet

Jobber ikke du på møller lengre ?

Ta eu kontroll der :P

Dessuten er ikke katalysator et krav på eu kontroll !

Jojo, gjør det ;) katalysator er kanskje ikke et krav, men avgass er :) Skal høre om med eu gutta :)

Ser bra ut dette her! men ser ut som du må kjøpe de svarte stolene mine, for de blå der var ikke mye lekre :P
begynner å komme seg, gleder meg til å få starta den igjen ! :D Nytt interiør er høyt på ønskelista, men er et par andre ting som må fikses først :D
Skrevet

Er ikke mange steder som måler avgass da, så skal vel gå fint det.. Hvilken møller jobber du på? Jobber på møller klargjøring serru

Skrevet
Er ikke mange steder som måler avgass da, så skal vel gå fint det.. Hvilken møller jobber du på? Jobber på møller klargjøring serru

Sjekker avgass hos oss ihvertfall.. Møller bil Asker og Bærum :) vet også om noen som godkjenner over tlf, men prøver den riktige måten å gjøre det på først :-)

Skrevet

Hehehe, alle som jobber på Møller kjøper BMW? jeg jobber også på Møller isåfall :D og tror nok det ikke kommer til å bli noe problem å få den igjennom med 523 katten.. den gjør nok susen skal du se :D

Skrevet
Hehehe, alle som jobber på Møller kjøper BMW? jeg jobber også på Møller isåfall :D og tror nok det ikke kommer til å bli noe problem å få den igjennom med 523 katten.. den gjør nok susen skal du se :D

Hehe ja, er ikke langt unna :P var vel 4 e30'er bare hos A&B en periode :P Håper jeg kommer igjennom ja :)

Skrevet

Fikk gjort litt i dag også :D

Er nå 100% ferdig under, deilig !

Ingenting som henger å dingler mer :D

n74an0pxtigx5kwq33b2.jpg

Fikk også montert fronten med radiator, oljekjøler og ac radiator :)

2mzzpsg6k2djrupv1ezs.jpg

Deilig å se at det begynner å likne bil igjen :P

82085zy3v2245mj0mkkj.jpg

6nfaybdf75191503y205.jpg

Fikk også montert ferdig shortshiften :)

Må få opp dampen noe voldsomt, i slutten av april har jeg ikke garasje lengre :o:(

x9xgchzggduln88t3em6.jpg

Stay tuned, kommer ny update på Torsdag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...