Howrd Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hei. Trenger "ny" hjerne og coiler etter div trøbbel jeg har. Hjerne må være fra non vanos, så om evt selger kan gi meg delenummer hadde det vært toppers Tomgangsregulator ønskes også, hadde vært kjekt med en slags garanti her for at den er ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 viewtopic.php?f=13&t=201901 Snakk med alxz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Har 2-3 coiler ihvertfall. =) Hjerne har jeg kun til vanos.. Tror ikke jeg har noe ekstra tomgangsmotor løs dsv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Ser faktisk ut som om koed har 6stk brukt for en fornuftig pris (800 for alle) Hjerne har jeg til nå funnet på ebay, men blir litt ekstra med porto og greier, så får se an det litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Har alle 6 coilene vis du kan bruke fra m52 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Har 6 coiler jeg og kan ta med på jobben eller når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hei Håvard. Jeg skal ha både M50B25 hjerne uten Vanos, 6 coiler og tomgangsregulator. Har også er trimchip som funker bra til denne motoren hvis det er ønskelig. 1.700 kr + frakt 160 kr for alt. Trimchipen koster 1.000 kr ekstra. Turtallssperren er på ca 7.000 omdr. Motoren har ca 205-210 hk hvis den er i bra stand. Kan sende av gårde på tirsdag. Vi har jo handlet før av hverandre, så det pleier jo å gå bra. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Har alt du trenger - m50b25 non-vanos hjerne, 6 orginale coiler og tomgangsregulator, alt fungerer. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 2 eller 3 polers regulator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Da har jeg anskaffet alt av deler jeg trenger av eirik viste. har handlet mye med han før og føler meg trygg på det. Hjernen blir i dette tilfellet også testet før handel, som også er en fordel. Takk for alle henvendelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Her er btw bilder av dårlig tenning på nummer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå