ealoken Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 vel, nå driver dere med banekjøring på en kloss som er en erstattning for org klossen! jeg har bluestuff på mine to BMW er og har aldri hatt bedre bremser! yellow er også en bra kloss som tåler mye juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 så det du sier er at du ikke vil ta dem i retur? hadde jeg kjørt en hel sesong kunne jeg tolerert at klossen var ferdig men etter to heat, uten hard kjøring? nei, for noe drit. som sagt så holdt uorginale to sesonger med vanligkjøring og noen banedager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 kom ned med klossen så kan jeg se på den vi blir alltids enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Greenstuff vil jeg påstå er farlig dårlige klosser til og med til vanlig bruk. . Hvilken type bremseskive har du da du har Green Stuff på??? Jeg har hullventilert Zimmermann. Det går bra hittil nå . Sprell nye originale BMW-skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 vel, nå driver dere med banekjøring på en kloss som er en erstattning for org klossen Ikke for å tråkke på noen tær, men det faktum (i mitt tilfelle) at klossene bokstavelig talt går i oppløsning etter en hard nedbremsing fra 180km/t til ca 80-90km/t er vel strengt tatt ikke noe som helst kvalitetsstempel. Jeg vil si det er direkte farlig. Jeg har også, som Silverboy sier, kjørt med Mintexklosser fra Mekonomen som har holdt bedre enn Greenstuff. Men folk må gjerne få lov å kjøpe Greenstuff for min del, så slipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36drift316 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 de er jo grisebra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Kjørt 45000 km på et sett gren stuff klosser. Kjører med ebc turbogroove skiver. perfekt bremsekraft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Jeg og gs kom hvertfall til en enighet:) Greenstuff kommer aldri på en bil i mitt eie igjen, oem er fint som snus:) Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå