ehrnst Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Kjøpte noen greenstuff til e30'en min. Har kjørt med de i noen måneder og kanskje ikke mer enn 200mil, nå er klossene nesten halvslitt. Skal sies at jeg har vært på et banetreff, men jeg kjørte ikke spesielt hardt, og ikke mange rundene av gangen. Kanskje jeg kan få byttet dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Greenstuff holder jo ikke et banetreff vanligvis, så dette var jo meget bra. De takler ikke annet enn vanlig a-b kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Drittklosser altså. Uorg.standard holdt jo mye lenger. Mulig å få byttet tror du? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 kjøp yellow stuff.. bedre enn grønne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Har det foran. Det er vel den grommeste de leverer og? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hvor får man kjøpe Greenstuff klosser? Kunne tenkt meg og hatt på E39en min som brukes daglig med normal kjøring.. Er dem bedre en ogrinale? Mindre støv? Sorry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Gs har hele serien. Sikkert schmiedmann også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 BSbildeler har også. Kjøpt til min E39 nå og skal sette de på uka her. Nettopp for å sjekke om de støver mindre. Kjører kun A til B. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hvor får man kjøpe Greenstuff klosser? Kunne tenkt meg og hatt på E39en min som brukes daglig med normal kjøring..Er dem bedre en ogrinale? Mindre støv? Sorry OT Det er 20% rabatt nå. http://qwt.no/bremser/C_15147_69 Jeg har kjøpt for noen dager siden 1522 kr (både frem og bak) med frakt. Det er billigere enn Schmiedmann. Dette er en E39. Jeg har hatt greenn stuff for 4 år siden med vanlig kjøring. Det er halvslitt nå. Det er mindre støv enn OEM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Greenstuff vil jeg påstå er farlig dårlige klosser til og med til vanlig bruk. Monterte nye Greenstuff på 1-serien min, de tålte en nedbremsing på Ringen (Aremberg-svingen), så var det helt slutt på all bremseeffekt. Turte ikke kjøre mer, tok ut klossene, og de så slik ut etter 130mils pen Autobahnkjøring og en halv runde på Ringen: Da mener jeg det strengt tatt ikke burde bli solgt. Jeg kjørte 55 runder på gamle Rudskogen og 7 runder på Ringen med de originale klossene som satt på bilen min, de var bare vanlig slitt når jeg byttet til Greenstuff. Hadde jeg visst det jeg vet nå da, hadde jeg aldri brukt de pengene på Greenstuff, men heller kjøpt annet, enn å nedgradert meg, som jeg jo faktisk gjorde.. Og det argumentet med at de skal støve mindre skjønner jeg ikke hvor de har fått fra, de støver mer enn no annet jeg har vært borti. Den etterpåklokskapen er no dritt. Greenstuff får terningkast 1 hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Jeg får se på mine egne. Hvor kjøpte du dine? Lurer på å ta turen på gs for å levere de tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 På mine løsnet hele belegget i enden av langstrekket på rudskogen etter ganske lite kjøring, og da var klossen allerde halvslitt, skremmende. Orginale mintex fra mekonomen funket mye bedre. Når jeg tenker meg om var det vel faktisk redstuff jeg hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Ser nå liknende historier på nett. Bare dritten, ja. Kan tenke meg mine er gått i oppløsning og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Kjøp Carboteck. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Greenstuff vil jeg påstå er farlig dårlige klosser til og med til vanlig bruk. . Hvilken type bremseskive har du da du har Green Stuff på??? Jeg har hullventilert Zimmermann. Det går bra hittil nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå