Margido Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hei. Noen som har vært å kosa seg i helga med bmwen min som sto på jobb. De fikk med seg spilleren som stod i bilen, en Pioneer Avic-1xr. Hvis det er noen som blir tilbydd en slik spiller for en "lav" sum eller noe sånt så rop ut. Jævla idioter som faen ikke klarer å la andres ting være i fred.. Dette skjedde i helga å spilleren befinner seg vel mest sannsynlig i troms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Kun selv spilleren som ble stjålet? Hvis det er det så er den totalt ubrukelig hvis den ikke skal erstatte en lik. Den vil jo ikke funke uten blackboxen. Du har vel tyveriforsikring? Spilleren er jo en del år nå så.... Men uansett surt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Kun selve spilleren, blackboxen var montert under dashbordet så den så de vel ikke. Ja spilleren er jo forsåvidt ikke ny lenger, men den fungerte kjempebra. Bilen er ikke registert så har ikke forsikring på den enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 dette suger!har vært borti samme saken da vi ble frastjålet alt i vår russebil.. og der var mye snadder av mitt :/ at folk ikke bare kan spare seg litt penger og kjøpe selv! skal holde øyne og ører opne for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Huff, det er jo typisk da. Håper du finner svina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Ja spilleren er nok tapt. Er ikke store tapet sånn sett, men jeg blir forbanna over at enkelte ikke klarer å la andres ting være i fred. Jeg er mest interessert i å få tak i idiotene, så hvis noen blir tilbudt en spiller av den typen UTEN headuniten (idiotene glemte den, så spilleren er jo ubrukelig uten) så rop ut Greit å vite at man ikke kjøper tjuvgods sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå