gkw89 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 funka ikke i paint heheh skal lage logo'n jeg har på bilen ut av dette bildet... anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 jeg skjønner ikke helt hva du mener her?kan du forklare litt mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Antar at han vil noen skal lage til et bilde av logoen som er på bilen, ved å ta utgangspunkt i hodeskallen som jeg antar er identisk med den som er på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Antar at han vil noen skal lage til et bilde av logoen som er på bilen, ved å ta utgangspunkt i hodeskallen som jeg antar er identisk med den som er på bilen.. stemmer... jeg skal bruke den logo'n på nytt, men noen må lage den opp igjen til ca riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Mao. to hodeskaller i slik vinkel som er på bilen? Skjønner jeg det riktig da? Slik? (Er i .GIF dette nå da, men kan endre til ønsket filtype.. har fortsatt PS-fila) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Mao. to hodeskaller i slik vinkel som er på bilen? Skjønner jeg det riktig da?Slik? (Er i .GIF dette nå da, men kan endre til ønsket filtype.. har fortsatt PS-fila) takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå