Bjanne Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Trenger et sted å stå med bilene mine når jeg er i Bergen, og har funnet ut at det er ikke like lett å finne til kurrant pris som i Porsgrunn min by ! noen som kjenner til et kurrant sted for min. 2 biler til en billig penge ? på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Hørte det var ledig plass i et lokale oppe på Valle for noen dager siden. 1250,- per måned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Det var et veldig godt forslag, men ser ut til at det ikke helt gikk veien der alike vel, de ville ikke ha inn fler alike vell. tar gjerne imot andre forslag ! trenger et sted å skruuuuuuu ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Du kan kanskje forsøke her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=220870 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 bumpetibumpbumpbumpppppp ! jeg trenger plas sog stå eller så må jeg selge bielnee :S:S:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Har muligens en ledig plass, men det hjelper vel ikke deg om du har to biler? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 pm sendt!!!! kan føye til at jeg trenger ikke permanent plass til to, bare en kort periode (1-2 uker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 SUPER BØMP! help meee! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 BØØØØØøøøøøØØØØØØØØØØMPPPPPH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 http://www.ulvenparken.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 hva er det for noe grier da ? dårlig info på siden syns jeg.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Det er lokaler til leie ja, vist du ser på den ene bilde der med to porter der var det ett bilverksted tidligere. Lite info. er det, men mer får du ved en e-post eller tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 fikk ikke til å sende epost til de pga jeg ikke er en kløpper på den dumme mac'en min. men så ikke akkurat ut som en billig plass å leie da, kjenner du til de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Nei bare vet at det er ledige lokaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå