Gå til innhold

Bygge om til 540 eller m5? e34

John90
 Share

Anbefalte innlegg

Eg personleg synest det er meir "tiltrekkende" med ein 540 - enn M5. Blir litt feil for meg å "mishandle" ein orginal m5 over på eit "uorginalt" E34 karoseri :)

denne er jeg enig i, men så vrang som jeg er håper jeg donor bilen er rusten og ikke noe og gjøre i stand (kosmetisk) men motor og teknisk bra :P

det plager meg litt når folk dreper eldre biler som er hele og pene, men derimot, tar du en splitter ny bil levert i går, ny bmw eller annet merke bryr jeg meg ikke hehe, nye biler har ikke sjarm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke importere og registrere en på alternativ beregning? Jeg husker ikke hvor mye jeg betalte for skilter på min 540, men alt ligger ute hos tollvesenet. 540en har også et annet karosseri, uten at jeg vet hvilke problemer det kan føre med seg ifm. godkjenning av ombyggingen.

Vanlige m5-er er jo nesten for dusinvare å betrakte sammenliknet med manuellgirede 540..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen som skal bygges om står allerede m30b36 nedi. Men kunne godt tenkt meg og fått den ombygd slik at eg har "lov" og køyre med bilen. Men klare ikkje heilt og bestemma meg om eg skal gå for v8 eller samme motor som står i. Hadde vært kjekt og såtte på med ein 540 med manuell eindag og kjennt korleis det flytta på seg :)

Er kun m5 motor i bilen no med 535 understell, girkasse, diff på bilen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...