freddalur Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Hehe, jeg skjønner hva du mener. Men vi får se om den duger om ei uke, første banekjøringa mi for både sjåfør og bil
Joachim_M5 Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Måtte ut med 75k Venter på å finne en mtech 1 bakfanger ennda da, så jeg kan få lakkert ferdig det siste å få bilen komplett, og likens et nav.. [ Bilde ] Montert et liten sub, hehe. [ Bilde ] Plugg og olje bytte på g.. tilpasset mtech 2 sidepaneler [ Bilde ] [ Bilde ] Kanskje jeg får navet mitt til neste helg om jeg er heldig, da kan det ligge an til bremsing i nermeste framtid 75000 for motor?? ikke småtterier:) Da fikk han jo med ALT som fantes i motorrommet, pluss omsveist E39 540/m5 kasse, tilton 3 plata klutsj, mellomaksel og eksosanlegg! Plug/play igrunn med andre ord. Skulle man kjøpt alt, bygd hele driten og fått alt opp å gå og fungere slik det skal så hadde det kosta over 100k lett!
freddalur Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Jepp tøft bilde, har du flere så er det bare å legge ut:)
Jørgen Lie Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Har maaange, men det var jo så mye røyk alltid, at det var få bilder der bilen var klår Mulig jeg har en film eller to da som jeg kan legge ut etterhvert!
freddalur Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Flott:) kanskje du kan sende det bildet i høy kvalitet på pm?
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Det skal vi få til ja! Her er en film i alle fall.. Filma i HD, men av en eller annen grunn så er kvaliteten bare 320p.. Skjønner ikke helt hvorfor
freddalur Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Morro Selger nå min motorsykkel som er rigged for triksing/stunt kjøring om noen er intrissert i det viewtopic.php?f=15&t=234813
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Send meg en PM med mailadresse, så får du bildet i høy oppløsning der i stedet
freddalur Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Da er vell sessongen ferdig for min del, så avslutter sessongen med ei ny bremsing idag, litt mere trykk, og lengre register Slenger med noen bilder fra sessongen: Burneringen på Nordmøre Gatebilklubb treffet på august fra Gatebil Rudskogen ...
///MoePower Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg syns han kompisen din ser litt engstelig ut jeg!
freddalur Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Dette var da søndagen på juli treffet, så dere kan vell tenke dere selv hvordan form begge var i Resultatet ble desverre meget dålig, rakk et drag før vi konkluderte at her var det bare å demontere motor. Sprekk i stempel/topppakning etc. Prikk lik effektkurve, trykk i bunnpanna desverre. Men så er det jo helt sykt hvor mye 6 stempel i fra forskjellige m106 motorer i fra 80tallet har holdt, har ikke rørt turbotrykket siden den var bremset, så den har gått på 1.6bar i hele sommer, nermere 500mil. Planene nå i vinter er som følger: -Flonka ny B35 topp, maks porta til "Tore Topplokk" her i Trondheim. -Smidde Wiseco stempel. -5bolt -Nye felger -Overhale girkassa, 4 og 5 gir har hatt bedre dager. -Bytte ut Brembo bremsene med e36 m3 bremser. -Servo. -Diverse shinings i motorrommet Dette betyr nok en dyr vinter gitt.... Så blir det ny bremsing til våren, å makse denne Borg Warner 372'n på bensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå