freddalur Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Da har jeg vært på bremsing igjen, og resultatet ble veldig bra I og med at jeg har bare 7.3:1 i komp og kjører e85, så er den vanskelig å få til å gå rent på lavt ladetrykk, men med engang vi passerte 1,8 bar så likte motoren seg mye bedre og den sang fint Er helt sinnsykt hvor mye effekt forskjell det utgjør om du har 30grader i innsugstemp mot 40grader igjen, og samme med vanntempen. Men nå er den mappet med rundt 40 grader i innsugstemp og over 90grader i vanntemp, og det er jo samme tempraturene som jeg vill få på banekjøring. Jeg bremset 735whp og 880wnm på 1,8bar på bf98 i tidlig vår, men da var tempraturene noe helt annet, så mye har det faktisk og si. Har vært mye styr i vår her med kjølesystem, svinghjulstrøbbel og clutch som har sprukket. Men nå virker bilen ekstremt godt, og jeg gleder meg til E30meet På bensin bf98 og 1,7bar ladetrykk så ble det 704whp og 807wnm På e85 og 2bars ladetrykk ble det 762whp og 1009wnm Skulle hatt mye høyere kompresjon men den ble som den ble og den fungerer topp nå Har noen bilder fra iår her: Utafor bjørnstad bil idag Bilder av motorrommet Her er første langtur i vår Fra gs-treffet i Trondheim, fikk premie for beste modifiserte Disse skal brennes opp i nermeste framtid Hadde også diff trøbbel, sperra brente seg, freste også nye rampvinkler i sammeslengen Her er rett før avreise til Gatebil Våler Tisse pause i Østerdalen Og til slutt et stemmnings bilde Stor takk til Bjørnstad bil og Geir haugen idag
janerik171187 Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 ikke værst tall det forsvinner vell noen dekk på e30meet da vell ?
Jørgen Lie Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Grattis med friske tall! Spotta de på fjasbokji tidligere i dag Over 1000nm!!!!!
tommyheimberg Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Sjukt gode tall da, får vi slurre film snart?, har du feste på noen av gira??, Blir ikke salg nå da? Uansett sinnsykt gjennomført og fin bil du har! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
destroyy Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Gratulerer med flotte tall! Dette er på hjula det vel? Må få skaffet meg større eksosdel til vinteren å lade 2kg selv, min hadde mye mottrykk nå på sist bremsing !
Haakjin Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Friske tall dette ja mtp komp, fin kurve og virker det som? - Håkon
ehrnst Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Flotte tall og arbeid her! Hvilket kjølesystem endte du opp med? Sees på e30meet!
E28 Power Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Satans grom vogn dette her Gratulerer med friske tall!!
stensheim Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Grattis motorsterk denne! meget sterk i bunn i forhold til mopedmotoren min hehe.
freddalur Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 jæææven ikke verst gleder oss til e30meet nå Det blir artig Grattis motorsterk denne! meget sterk i bunn i forhold til mopedmotoren min hehe. Bra "fræs" i din også stensheim Hadde vært artig å møttes en kveld på Støren for litt shit jabbing Flotte tall og arbeid her! Hvilket kjølesystem endte du opp med? Sees på e30meet! Takk Endte opp med samme som før, bare oppborra 65graders termostat og ny vannpumpe Friske tall dette ja mtp komp, fin kurve og virker det som?- Håkon Ja, er veldig fornøyd nå, blir en testtur ikveld Gratulerer med flotte tall! Dette er på hjula det vel?Må få skaffet meg større eksosdel til vinteren å lade 2kg selv, min hadde mye mottrykk nå på sist bremsing ! Takk Dette er på hjula ja, blir artig å se hva du klarer på 2bar, jeg har jo så lav komp at den er ikke opptimal til e85 desverre.. Sjukt gode tall da, får vi slurre film snart?, har du feste på noen av gira??, Blir ikke salg nå da? Uansett sinnsykt gjennomført og fin bil du har! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Hehe, må prøve å få til en speedometer film endag feste er det dårlig med nå ja, og det er bra den er fortsatt til salgs ja. ikke værst tall det forsvinner vell noen dekk på e30meet da vell ? Håper det Om noen har en unibolt til et 22mm Ireland Engineering stabstag til e30 liggende som de ikke bruker så hadde det vært ekstremt kjekt å fått lånt en stk, for jeg har ødelagt en og bestilt opp ny men har ikke kommet ennda.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå