Gå til innhold

Freddalur's BMW E30 S54 Turbo 1115whp mest effekt i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja gjør faktisk det.men den er heilt tom siden eg berre har 6 bar trykk på topp...har 14.3 volt på den styrt med pwm modul....i følge flow kartet so skal den kun flowe 800l/H på ca 6 bar...men som sagt dysene er fullt åpen.....

Skrevet

Fy faen denne

Bilen er rååååå!!! Fett "påskekostyme" å hehe

Jævlig kut at bilen er såpass fin å "vanlig"... Kunne "bare" vært en strøken E30... Men med over 1000hk i tillegg... Jatakk!! :P Må være hysterisk morsomt å kjøre denne!!!

• 1 month later...
Skrevet

Påtide med en liten update igjen her da :)

PPF turen gikk veldig fint, tross lite søvn så ble det veldig bra resultat! Her er bilen i benken og Ärtan er i full sving på pcn :)
IMG_1534_zpsd502082c.jpg

Her er altså da kurven, den lave grafen er på 1bar altså da mitt grunntrykk som er på 785whp  :twisted: og 2bar som da er 1060whp :)
IMG_1538_zps4a160073.jpg

Har fått kjørt 120mil med bilen iår, og jeg må si at den er DRIT RÅ! Mye bedre vektfordeling og går som et helvette. Har også vært på bane å fått testet den, først på frøyabanen som er 2 timer fra her jeg bor. Det er en veldig trang og liten bane, og den har jeg egentlig aldri likt før nå med ny og sterkere motor i bunn og mye bedre rattutslag enn før så er det veldig gøy å kjøre der :) Var også på Gatebil våler i helga, og har ikke skrudd en skrue annet en å bytte hjul, og bilen går som f...!

Dro hjemmefra kl 4 lørdagsmorgen og var framme rundt 8, perfekt  8-)  kjedelig at det var regn i starten men det dro seg heldigvis til, her har vi den obligatoriske tisse-pausen i gjennomsnittmålinga i østerdaln.
IMG_1621_zps2c4d24ab.jpg

Og her har Oddis fått montert opp kamera rundt om på bilen, så en film blir det vell fra kjøringa :)
IMG_1624_zps9eb2d0f2.jpg

Også har jeg gått i annskaffelse av nye hjul, noe jeg syns selv gjorde bilen mye råere! Orginale e39 m5 felger, synd de ikke er helt strøkene, men det får gå for denne gang.
IMG_15961_zpsa8efd84f.jpg

Om noen har film/bilder fra våler så er det bare å poste de her :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...