Dynoperformance Skrevet April 22, 2014 Skrevet April 22, 2014 Spennenes....kjører du og med maxxecu? Her er min peak på 1.9 bar på 5000rpm 1.8 bar på 6500og utover
freddalur Skrevet April 22, 2014 Forfatter Skrevet April 22, 2014 Rå den motoren din ja Nordnes kjører maxxecu ja, med vanos og borg warner s380 med billet kompressorhjul. Hadde 922whp på 1.7bar, så blir gøy å se hva den yter på 2.5kg Morty999 reagerte på dette 1
Dynoperformance Skrevet April 23, 2014 Skrevet April 23, 2014 Eg gikk tom for dyser på 1036whp på 4.5 bar grunntrykk so tipper du ikkje får lada meir enn 2 bar da har du nok rundt 1050whp.. eg har 1700 bosch dyser
Dynoperformance Skrevet April 23, 2014 Skrevet April 23, 2014 1060whp hørte eg? Gratulerer... 1060whp hørte eg? Gratulerer... Må legge ut so kan vi samenligne papira
Silverboy Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 Elemenator Den orker 4.5 bar grunntrykk, 2bars ladetrykk og e85? Uten noen form for booster?
Dynoperformance Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 Ja gjør faktisk det.men den er heilt tom siden eg berre har 6 bar trykk på topp...har 14.3 volt på den styrt med pwm modul....i følge flow kartet so skal den kun flowe 800l/H på ca 6 bar...men som sagt dysene er fullt åpen.....
Ivrig86 Skrevet April 25, 2014 Skrevet April 25, 2014 Fy faen denne Bilen er rååååå!!! Fett "påskekostyme" å hehe Jævlig kut at bilen er såpass fin å "vanlig"... Kunne "bare" vært en strøken E30... Men med over 1000hk i tillegg... Jatakk!! Må være hysterisk morsomt å kjøre denne!!!
freddalur Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Skrevet Mai 26, 2014 Påtide med en liten update igjen her da PPF turen gikk veldig fint, tross lite søvn så ble det veldig bra resultat! Her er bilen i benken og Ärtan er i full sving på pcn Her er altså da kurven, den lave grafen er på 1bar altså da mitt grunntrykk som er på 785whp og 2bar som da er 1060whp Har fått kjørt 120mil med bilen iår, og jeg må si at den er DRIT RÅ! Mye bedre vektfordeling og går som et helvette. Har også vært på bane å fått testet den, først på frøyabanen som er 2 timer fra her jeg bor. Det er en veldig trang og liten bane, og den har jeg egentlig aldri likt før nå med ny og sterkere motor i bunn og mye bedre rattutslag enn før så er det veldig gøy å kjøre der Var også på Gatebil våler i helga, og har ikke skrudd en skrue annet en å bytte hjul, og bilen går som f...! Dro hjemmefra kl 4 lørdagsmorgen og var framme rundt 8, perfekt kjedelig at det var regn i starten men det dro seg heldigvis til, her har vi den obligatoriske tisse-pausen i gjennomsnittmålinga i østerdaln. Og her har Oddis fått montert opp kamera rundt om på bilen, så en film blir det vell fra kjøringa Også har jeg gått i annskaffelse av nye hjul, noe jeg syns selv gjorde bilen mye råere! Orginale e39 m5 felger, synd de ikke er helt strøkene, men det får gå for denne gang. Om noen har film/bilder fra våler så er det bare å poste de her Laudrup reagerte på dette 1
freddalur Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 Syns faktisk den er råere med M5 hjula enn med ACS hjula Jokkke reagerte på dette 1
freddalur Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Skrevet Juni 12, 2014 Oddis holder på å lage en film ifra Gatebil Våler, her har dere traileren knoskar, Beivakongen og Laudrup reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå