Jørgen-A Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Er jo nettopp det jeg mener..En kryssbolt knekker normalt sett ikke av seg selv, må ha vært slarkete i stemplene f.eks.. En kryssbolt som er beregnet for 252hk kan knekke uten att det er slakke om den blir kjørt med 600 hk på hjul i 5-6 år. Det har ikke hvert slakke på denne. Det har man hørt.
freddalur Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Noen dager for sent ja, hehe. Ja, lyden kom plutselig, så noe slakke overtid har det ikke vært.
freddalur Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Var å bremsa for noen uker siden nå og resultatet ble meget bra endte opp på 652whp og 852wnm på blyfri 98. Bilen er en helt annen nå en før, har overtrykk fra 2500rpm nå så bilen ble mye mer kjørbar, og ikke minst mye sterkere dette er altså på 1,6bar, hadde sikkert ikke vært noe problem å ladda mere, men vill at motoren skal holde litt også så nå lager den lange svarte så langt øye kan se.
M-tech02 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Ble en rå bil dette;) får håpe du har mer flaks videre da å at du får brukt den i sommer;) hva er tanken for å få skilt på denne? med en slik motor? btw blir denne å se på gatebil rudskogen i sommer?
freddalur Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Takk takk Er skilt på denne den blir å se sidelengs på rudskogen ja, om ikke noe mer uforutsigbart skulle se
freddalur Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Hvis dere får til å se denne så er det en liten godbit : http://www.facebook.com/photo.php?v=3876489785690
Bårzan Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Da har det skjedd en god del, fått montert girkasse, eksos, laget bensinsystem å fått start Til noen bilder: Bakfra: [ Bilde ] Girkasse montert [ Bilde ] Bensin system: [ Bilde ] [ Bilde ] Kjekt å ha orginal bensintank [ Bilde ] Plugga igjen servotannstanga [ Bilde ] Påbegynnt mtech 2 sideskjørt [ Bilde ] Intriør [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Her har vi da prikken over i'en [ Bilde ] Helt færdi motorrom [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Tok en aldri så liten burnout for stemmningensskyld [ Bilde ] digger motor, ser bra ut det du har gjort:) ska plutselig herme med min m106:)
Bårzan Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Måtte ut med 75k Venter på å finne en mtech 1 bakfanger ennda da, så jeg kan få lakkert ferdig det siste å få bilen komplett, og likens et nav.. [ Bilde ] Montert et liten sub, hehe. [ Bilde ] Plugg og olje bytte på g.. tilpasset mtech 2 sidepaneler [ Bilde ] [ Bilde ] Kanskje jeg får navet mitt til neste helg om jeg er heldig, da kan det ligge an til bremsing i nermeste framtid 75000 for motor?? ikke småtterier:)
freddalur Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Motoren er topp, skulle bare hatt litt mer effekt Her kommer noen filmer som en kammerat hadde liggende en liten burnout http://youtu.be/UHRac-tvVOI Og noen donuts http://youtu.be/O790vN4_dwc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå