tictor Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Ny bilen min, ca 1 uke i mitt eie:) Hva med en tråd som ligger øverst hele tiden som heter bilde av bilen min? Bare ett forslag. Moderatoredit (S.Hafsmo): Flyttet tråd til Bilder & filmer / Show-off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Det er vel en idé temmelig lik Snapshot of the day tråden, og den er så populær at den blir liggende langt oppe til enhver tid uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tictor Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Ja du er inne på noe der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36drift316 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Såg fin ut den der vudert M, shadow? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tictor Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Har egentlig ikke lagt noen store planer enda. Skal få skrevet senkesettet inn i vognkort og svak toning av ruter rundt om.. Må skru av ett hjul å se om nr på fjær er synlig enda da dem har stått på en stund, men håper dem vises så jeg slipper og kjøpe ett nytt sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå