PM.Hagadøkken Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Hei! har et problem med min s38b38! Da jeg får den opp på ca 2500omdr, gir den seg på en måte.. Virker som et kjempedropp i turtalsregisteret.. Den kommer igjen for fullt på 4000 og da går den helt fint opp til sperra! Har prøvd på bredbåndslambda, og den ligger på 10,3 så tviler på at det er lambdasonde, men noen som har forslag? Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Kan det være luftmassemåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Du har en lambda verdi på 10,3? Er dette en vanlig sugemotor? 10, er jo relativt tjukt da. Jeg ville kanskje satt en knapp på massemåler ja. Evt en føler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Du har en lambda verdi på 10,3? Er dette en vanlig sugemotor? 10, er jo relativt tjukt da. Jeg ville kanskje satt en knapp på massemåler ja. Evt en føler. Dette er en vanlig sugemotor ja:) Skal stikke å låne en massemåler i morgen, så får vi prøve det. evnt. hvilke andre følere kan dette forårsake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 jeg tenkte evt kamføler eller noe jeg... er ikke helt kjent med S38 men den har fordeler kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 nei en coil pr plug her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå