jon///M Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 heisann, ser litt etter justrebart til caben om dagen, er det noen som har erfaring med ta technix justerbart som parts and retards selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ville heller kjøpt jom. hadde ta technix før og har jom nå, er mye mrr fornøyd me jom. og senker mye mer også jom sette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 hvor får man kjøpt jom? og til hvilke priser? skal ha det på en 96mod 328 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 ser qwt.no selger jom, men det står ikke noe om at det passer cab.. noen som vet? gjelder dette: http://qwt.no/jom_coiloverkit_bmw_e36_46_syl/P_4127 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Har TA Technix på min V40 T4 nå. Inntrykket er at det blir for "stumpete" over ujevnt underlag i lave hastigheter. Demperne spretter en del i køkjøring på E6'n. Kjenner ALT av ujevnheter. Nesten som å kjøre bil med kappa fjærer. (Kanskje ikke såå ille men...) Det sitter hvertfall godt i svinga i høye hastigheter. Vurder et annet og dyrere merke. Man får det man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 hadde dette på min audi a4 b6. var overhodet ikke fornøyd! Vanskelig å justere på (dårlig metall på mutrene til å justere fjæra). Knirkelyder fra fjærbein, stumpete å kjøre.. rett & slett billig følelse av hele settet! Mitt tips er; Legg heller i litt mere penger å få ett bedre sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kraft Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Jeg kjøpte TA direkte fra forhandler i tyskland til en e39. Betalte rundt 2000 kr for settet. Absolutt bra til den prisen, men dersom man er pirkete så burde man styre unna. Man setter ikke dette settet på en ny bmw som f.eks e92 eller dyrere eldre bmw. Demperne er humpete som benger sier. Men fortsatt en oppgradering av originalt når det kommer til rent grep på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Skal du ha et sett som det er bra kvalitet på så går du for det nye settet til Supersport, Black Evolution som er produsert på lisens fra KW og har 3 års garanti. Vil ikke si at jeg kjenner meg igjen når det gjelder E36 og E46 i de beskrivelsene, og JOM er omtrent akkurat det samme settet. På Audi A4 B6 så er ikke TA Technix det settet vi anbefaler fra oss. Du får som regel det du betaler for, det er vel en gylden regel uansett hva du måtte velge av produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå