vingebil411 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Diesel! lett valg, sjå berre rundt deg når du er ute, så ser du kor mange som har diesel! Har sjølv diesel E39 og er strålendes fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Regjeringen åpnet i dag for å innføre køprising i Bergen. Piggdekksesongen blir kortere, med egne avgift for lengre bruk. Dessuten vil bruk av dieselbilder blir dyrere. Alt for å bedre byluften, ifølge miljø- og samferdselsministerne. Kilde: Slik vil de strupe trafikken i Bergen Selv om dette bare er et forslag, er jeg redd for at det vil komme mer slike tiltak i fremtiden, og da vil nok dieselbilene fort miste sin popularitet, spesielt når de nye bensinmotorene fungerer såpass bra som de gjør nå. Håper de gir seg når de ser at disse nye reglene ikke påvirker luften i noen særlig grad. Det er i hovedsak vedfyringen og store båter i havnen som er årsaken til den dårlige luftkvaliteten. Satser på at det blir bikkjekaldt i Bergen og mye snø, slik at saltet ikke fungerer og vi med piggdekk er de eneste som kommer frem. Slemt sagt, men politikerne i Bergen er håpløse når det gjelder trafikken. For ikke å snakke om Kleppa... Grøss for et menneske... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snappy79 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Sekser nå eller aldri. Nå må du opp i 330/530i for å få sekser. En kompis bestilte nettopp en F10 530i 2012 mod. Leste spesifikasjonen på den nye motoren. 528i er raskere en 530i. 525,528i er utstyrt med R4 med puste hjelp. Han avbestilte bilen, tenkte å oppgradere til 535i. 0-100 5,6s eller 5,8s Ble til slutt en 530da, 0-100 6.0s. 0-100 530ia, 6,6s 0-100 530da, 6,0s 80-120 530ia, 7,0s 80-120 530da, 4,9s Ble et enkelt valg for min kompis. Ytelse fremfor lyd og turtall. Et stort pluss er at bilen selges nok lettere en en bensiner også. Må legge til at jeg nektet å gi han lov til å bestille en BMW med R4 turbo. Min mening er at BMW skal minst ha R6 dersom man skal ha bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå