Gå til innhold

BMW E34 535 Turbo - Begynner å ta form!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe :P turbolag kan vere artig det, men er jo litt bale å alltid måtte kjøre med høye turtall :) vertfall viss det er skilt på bilen.

Lurer på kor tid eg kommer til å få trykk? AR62 på eksoshus ;) Sikkert tidlig nok. Men blir sikkert stort baktrykk viss eg skal kjøre med noe særlig trykk.

Skrevet

Må bare få fastslå at min er langtfra grom! Men det kjem seg vel med turbo under panseret!

Har du lest den tråden om 535'en som ble bygd på et verksted oppi Trondheim meiner eg, TerjeA? Der var det en del snakk om størrelser på turboen, og hva som passet best. Mener de landa på rundt 500 hester på original innmat, pakning og ARP-bolter trur eg var det einaste som blei gjort.

edit: bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=142663

Skrevet

Da har eg sveisa litt på innsuget. Fått på ein flens. så nå må eg berre borre opp litt skruehull, ta ut spjeldet inni huset, og gå løs med dremel for å få det smooooth! :D

Skal sjå om eg får lånt et kamera her ute, så eg kan ta noen bilder :)

Skrevet

Her er noen bilder av innsuget.

Fekk desverre ikkje tatt noen bilder av det underveis.

Har sveist på ny flens på "riktig" side, og laget blinding der som gammelt innsug stod.

M50 spjeldhus

DSC_0395.jpg

Blinding.

DSC_0396.jpg

Skrevet

Er dette noko som må gjerast? Blir det plassproblem om lufta kjem frå andre sida som originalt?

Eg har foreløpig ikkje planar om å køyre intercooler, om det har noko å sei.

Skrevet

er for og få litt kortere vei med ICrør så man slepper masse bøyer og slikt over motoren hvis man kjører med det på orginal plass, har selv gjort det samme som han :) men hvis du ikke skal kjøre med IC har du jo det bare orginalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...