TerjeA Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Hehe turbolag kan vere artig det, men er jo litt bale å alltid måtte kjøre med høye turtall vertfall viss det er skilt på bilen. Lurer på kor tid eg kommer til å få trykk? AR62 på eksoshus Sikkert tidlig nok. Men blir sikkert stort baktrykk viss eg skal kjøre med noe særlig trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 viewtopic.php?f=14&t=217856 Tøft prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 begynner å bli endel gromme e34er i bergensområdet etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Må bare få fastslå at min er langtfra grom! Men det kjem seg vel med turbo under panseret! Har du lest den tråden om 535'en som ble bygd på et verksted oppi Trondheim meiner eg, TerjeA? Der var det en del snakk om størrelser på turboen, og hva som passet best. Mener de landa på rundt 500 hester på original innmat, pakning og ARP-bolter trur eg var det einaste som blei gjort. edit: bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=142663 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=217856 Tøft prosjekt Hmm.. Var nok en litt for stiv pris for meg dette du Men kanskje vi kan finne ut en annen pris på PM? hehehe Og flonoen, denne har eg ikke sett før! Takk for litt lesestoff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 følger med her! tenker selv på m30b35 turbo så dette er inspirasjonstråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Da har eg sveisa litt på innsuget. Fått på ein flens. så nå må eg berre borre opp litt skruehull, ta ut spjeldet inni huset, og gå løs med dremel for å få det smooooth! Skal sjå om eg får lånt et kamera her ute, så eg kan ta noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=217856 Tøft prosjekt Hmm.. Var nok en litt for stiv pris for meg dette du Men kanskje vi kan finne ut en annen pris på PM? hehehe Og flonoen, denne har eg ikke sett før! Takk for litt lesestoff!! Prisen er nok ikke diskuterbar.. Bare maskineringen av dette kostet en hel del:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 ok. Har tilgang til billig maskinering hjemme, så er i grunn ute etter et originalt et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Kom deg heim unge mann ! Me må mekka og prata skit ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Hehehe! Yess! Onsdag neste veka e eg på plass igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Her er noen bilder av innsuget. Fekk desverre ikkje tatt noen bilder av det underveis. Har sveist på ny flens på "riktig" side, og laget blinding der som gammelt innsug stod. M50 spjeldhus Blinding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Er dette noko som må gjerast? Blir det plassproblem om lufta kjem frå andre sida som originalt? Eg har foreløpig ikkje planar om å køyre intercooler, om det har noko å sei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 er for og få litt kortere vei med ICrør så man slepper masse bøyer og slikt over motoren hvis man kjører med det på orginal plass, har selv gjort det samme som han men hvis du ikke skal kjøre med IC har du jo det bare orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå