TerjeA Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Då var eg kommet heim igjen! Motor er kommet på sin riktige plass, og det meste av ledningene også Er igrunn ikkje så masse å skrive om, så slenger ut noen bilder Her forsvinner siste rest av rusten endelig Ny håndbrekk 8,5 kilos svinghjul Måtte få ut lageret fra den gamle veiva, så måtte dimensjonere ned avdrageren litt hehe Sachs 765 trykkplate med 4-puck sinterlamell Er du bonde så er du bonde bruker det man har til å løfte motor Måtte heilt fram oå silokanten for at det skulle passe BTR Fekk plasseringen sin her kdFi på plass.. på grunn av USB som kom ut ifra siden på boksen var det så viiidt plass til den... måtte sette alt litt på skrå :S Det meste av ledninger på plass no Litt ledninger som skal inn i kupeen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 dette blir bra! Blir dette første oppstart med Kdfi sprutet? veldi spent på dette sprutet ! Er så mange forskjellige meninger om de.. Har du noke erfaring med sprut fra før eller er dette første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 ser ubergromt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Dette blir første oppstart med kdfi ja har ingen erfaring med datasprut fra før nei ei gang må jo vera den første lesa som ei gal på megasquirt forum, så går da kanskje bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Fekk du gjort noke igår eller slasken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Går veldig treigt om dagen.. Får ikkje gjort ein drit, og da eg gjer berre ødelegger eg.. :/ Tenkte eg skulle lage trykkrør til ICen, men da viste det seg at eg ikkje har kjøpt silicon slanger, så fekk ikkje gjort ein dritt der. Er bestillt nye no. satt opp nåken av målerene, men når eg sette strøm på dei var dei døde. Har ikkje sett meir på dei enda. Og det verste av alt til sammen skjedde nå nettopp. Dreiv å målte meg fram til hvilken ledninger eg skulle bruke på TPSen,, og når eg skulle klippe av kontakten på tomgangsregulatoren (har koblet vekk denne, og skal bruke kontakten på TPSen) hørte eg berre et "klikk". meiner det kom fra kdFi boksen... da viste det seg selvfølgelig at eg fortsatt hadde tenninga på. Veldig festlig. Så no når eg skulle innpå pcen for å sjå om eg fekk tpsen til, var det ingen kontakt... (hadde kontakt i gårkveld). Er rett å slett møkklei no, og ingen arbeidslyst å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Må ikke la litt motgang stoppe deg, av motgang blir man sterk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 ikkje i dag! Er ikkje så elektro/printkort kyndig, så har ingen ide om korleis eg skal finne ut av noe med kdfien.. Har åpna den, men ingenting som er svidd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Er ikkje noke form for sikring en plass da? Kjipt at dette skulle skje! Satse på det bare er ein bagatell du fin fort utav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Stå på!! Har en e34 535i selv som jeg vurdere turbo konvertering på eller så sattser jeg på S38B36 KANSKJE med turbo! Stå på, er veldig motiverende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Har leita litt etter noen sikring, uten hell. Noen som egentlig veit om det er sikring til styreenheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Ta å ohm alle sikringane i sikringsboksen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Har sett litt på prosport målerene nå.. alle er jo heilt døde?? Skjønner ingenting kobler opp 12v inn på måleren. Har målt at det er 12v på kontakten inn på måleren. Ingen liv. Har prøvd med dei andre målerene også, og ingen liv. Rart at alle er døde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Hvor mange ledninger er det på målerene? Vist det er kun 2 er det jo kun pluss og minus. Er det fleire enn 2 har eg vært borti at du kobler - til jord (svart som oftest) og dei resterende lederene trenger +. Foreksempel: Svart = jord Rød/oransje = pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå