TerjeA Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Har vert å henta lakk og no!! Må berre få litt arbeidslyst til å begynne på pussing... Sist gang eg lakka bil (Golfen) Sa eg til meg sjøl: ALDRI IGJEN! .... meeen,, sånn kan da gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Blei det noe lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Noke som skjer her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Heisann! Dærlig med oppdatering.. men holder på med bilen! Har tatt ein del bilder med kamera men finner ikkje kabelen til det, så slenger ut noen crappy mobil bilder! Har sveisa igjen antennehullet bak på venstre side. Var en laus og totalt ødelagt eletrisk hevende antenne der. Den skulle vekk! Her er dørkarmen og venstre bakskjerm grunnet med syregrunning der det var nede på stål, og filler oppå alt etterpå. Har kjøpt meg ny lakksprøyte!! me likeeee Dørkarm ferdig lakka Dårlig mobilbilde, men lakken er mørk blå perlemor Dørene kommt på igjen, og bilen begynner å bli klar for lakkboks :) Sjuuuukt med små bulker over heile bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Såg jo veldig bra ut, men hva i alle dager har skjedd med panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Såg jo veldig bra ut, men hva i alle dager har skjedd med panseret? Er vertfall tydelig bevis på at noen ikkje har vert snill med panseret sitt vertfall! Masse innover og utover bulker og store striper og hakk over alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Fekk bilen i lakkboksen i går! Har fått på syregrunning og 2k filler. så no skal eg opp der å begynne med våtsliping.... så får eg nok lakk på i løpet av dagen Nett fått den på plass Etter noen timer med maskering Bildet er tatt 00:30 i natt! det var godt å legge seg då ja ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Følge med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Då var bilen lakka Har fortsatt ikkje funne kabelen til kamera så her er to mobil bilder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Heisann! lenge siden oppdatering her no.. styrer på med bilen enda.. montert litt lister og slikt. Har også fått ein pakke av PPF! Rør til manifold! Forsterka vippearmer, Plugger og Cooperring topppakning. Pakninger og slikt til topp og blokk. Eksosflens, Oljefilter lokk, ARP headstuds og Z55 Turbo kam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Men skal ikkj du lakke innsiden på dørene ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Har mekka sammen ein collector også! gleder meg til motoren skal ut og demonterast no! må berre få bilen EU godkjent først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Bilen var svart før, så du ser faktisk ikkje så godt at det er anna farge i dørene. Er drit lei lakk no, men tar dei nok til våren sikkert. ikkje tidligare vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Sitte å funderer litt på hva farge eg skal ha på speilene.. Bilen sin farge, eller matt svart? Hva tror dere? Listene rundt vinduene, nede på dørene og på fanger, samt grill blir matt svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Lang tid siden oppdatering her.. Forrige friperiode var nøklene til bilen forsvunne, så den har stått dei 4 vekene eg var hjemme... No e eg reist på jobb igjen, men nøklene fannt heldigvis noen i går!!! Så gleder meg til eg kommer heim igjen! Kjøpt meg ny bruksbil har eg også gjort! Audi A3 2.0 TDI ABT Quattro Ellers har eg skaffa litt deler.. Bilder kommer om 2 veker når eg kommer hjem igjen! Deler som eg kommet: - m106 stempel - H profil råder - 255l bensinpumpe - ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå