TerjeA Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 eg gjer opp....... Satte på tenninga for å laste inn ny oppstartsmap som Aneshen lagde til meg, da eg hørte bensinpumpa slo seg av og på, av og på.. neste er at eg kjenne svidd lukt.. og gjett kor det kom i fra... joda.. KDFI skiten. satan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 what? Med en gang du satte på tenninga? eller etter du hadde sendt til kdfi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein! Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 heheh, er bare en ting å gjøre da, investere i skikkelig sprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Huff, kjedelig og lese om så mye nedgang med ms'n.. Gleder meg til og se filmer av når den går, den er jo så grom! Bare og ta til seg mot og fortsette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Bare å få sendt den tilbake og få en ny i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 ja dette var forbanna kjipt! om den klikka med ein gang eg satte på tenninga, eller om det skjedde når eg sendte, veit eg ikkje, men trur det skjedde når eg satte på tenninga.. håper det går ann å få pengene igjen.. hadde virkelig troen på kdfi.. men no gidder eg det ikkje meir.. Hva sprut skal eg kjøpe no da?? hehe Kanskje eg skal prøve meg på KMS? Fytti katta så mykje bedre programvare det er der i forhold til MS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Vipec v44, Link G4s? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein! Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Vi-pec e blitt veldig populært og mange som kan. Ellers har du Electromotive som jeg bruker selv og er veldig fornøyd med, autronic, dta, haltech, osv Men vipec er å anbefale og faktisk ganske billig, moderne og brukervenlig og bruker faktisk vanlig usb, så du slepper å bruke steinalder laptop eller jalla overgang, som skjelden funker perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Sikker på at du ikke har koplet noe feil? Rart at dette skal skje gang på gang liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Sikker på at du ikke har koplet noe feil? Rart at dette skal skje gang på gang liksom? Første gangen var det jo eg som klussa det til med kobling av ledninger når eg ikkje visste at tenninga stod på.. Så det er jo totalt min feil.. Hadde den kubba med ein gang eg kobla den til første gangen, skulle eg heller tenkt litt meir på koblingene mine, men dette skjedde jo nå lenge etterpå? Eg har jo hatt liv i motoren i fleire dager nå.. uten problemer med kortslutning. Hadde ikkje tukla med nåke som helst før dette skjedde. tok kun på tenninga, som ikkje akkurat er første gang eg gjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Noen som har peiling på hva vipec koster med alt du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Offa:( dette var synd! Håpe du får deg et bra sprut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Jeg anbefaler likesågreit Link G4 Extreme, dette skal jo være ''kopien'' til Vipec V88 og minst like bra Får det på ebay til cirka 10000 kr inkl.frakt og toll. Om ikke kan intergrale her på forumet skaffe det samme sprutet til litt høyere pris, men da har du live support av han hele tiden http://www.ebay.com/itm/Link-G4-Xtreme- ... 89&vxp=mtr Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hmm. ja okai. Er egentlig ute etter noe med enkel programvare på. slik at det går an å trykke på det uten 2 år utdanning. Noen som har erfaringer med kms? Har kun vert borti MS og KMS, og er veldig positivt overrasket over kms. Eller er dette også egentlig et dårlig kinasprut som det er galskap og legge ut 10000 kr på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 ja det var vel nemt tidligere noe om disse verdiløse spruta. kms er bra. ikke noe kina greier. nederlansk eller noe i den dur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå