TerjeA Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Penger vokser ikkje på trer her hos meg morty, så her prøver eg først med det eg har liggende! Funker ikkje det, får eg heller gå til innkjøp av noe bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 har en fin gt40 du kan få billi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Som sagt, prøver først med det eg har men blir nok ein ny presicion med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Ser du har kveila opp "ekstra" ledningene på sprutet. De kan lett fjernes fra kontakten. Koble stikket av/fra hjernen. På ene sida ser du 1 "stor" hvit tapp mens på den andre er det 2 mindre. Hvis du presser ned den store så "åpner" du kontakten og ledningene kan dras ut av stikket, etter du har fjerna de du vil er det bare å trykke på de to små for å låse den igjen. Pass på at alle ledningene er helt inni kontakten når du låser den igjen, hvis en er 1mm ute så får du ikke låsen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Gratulerer med skikkelig sprut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Bra de funker me de nye sprute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard96 Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 grattis med nytt sprut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 godt å se det er liv igjen på prosjektet! er jo drømmen min du bygger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Begynner å komme seg her nå ja! Du kommer ikke til å angre på att du kjøpte deg skikkelig sprut.. Har vert gjennom denne dansen sjøl Stå på videre! http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?products_id=853&osCsid=a483553002d2025d9213aa162f9a8dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Takk for det Har ikkje angret et sekund på sprutet enda vertfall Er veldig i tvil på hvor stor turbo eg skal kjøpe til den. Har lyst på ein sværing, men den må fortsatt klare å pumpe trykk tidlig i registeret. Noen som har noen erfaringer? Her kommer noen bilder igjen Wastegate kommt på plass. Har kun fått testet den på snø. La den i 4 gir og stod på bremsen. Da holdt den 0,4 i lading. Kommer nok til å sette den andre fjøra i som er litt stivere. Her er det behov for litt porting Dagen derpå arbeid lagd nytt feste til fangern som var rusta vekk. Heiv utav reservehjulet også strøken originalfelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Sikkert mange fine turboer man kan bruke.. Husker den første jeg hadde på E28n var en kkk27 som kom fra en liten lastebilmotor spola fort som faen, og holdt faktisk nesten helt ut! da hadde jeg original m106 kam! ble aldri bremset med den, kun mappet etter veien Men jeg har stor tro på den jeg har nå! 7175 med 96 eksoshus Men kansje dette kan være noe å satse på??: http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?products_id=1432&osCsid=16a56a484a7119cc2d903265bd2cc1ce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Dette er tøft! Kult at du har fått start på den gleder meg til og se mer fremgang (bilder og film takk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Hvis du er ute etter tidlig ladetrykk har jeg mer tro på den siste oberland linket til enn den første! Nå har jeg riktignok ikke fått prøvd min så mye og den er ikke ferdig mappet, men har 6265 på min og er så langt fornøyd. Den begynner å lade på noen og 2k rpm og det begynner å dra ved 3-3500rpm ca, holder fullt trykk til turtallsperren. Personlig tror jeg ikke jeg ville hatt større turbo, da hadde det i mine øyne blitt for mye turbolag for gatebruk. Til gatebruk er et bredt register bedre enn høy effekt og treig spoolup, spør du meg. Men jeg har litt lavere slagvolum og kompresjon enn deg, så det blir sikkert litt annerledes på din. Med fullt ladetrykk mener jeg 1,2-1,3 bar, jeg har ikke rukket å justere den særlig opp enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Jasså ja. Ein 6466 hadde sikkert vert heilt perfekt til denne motoren, men det er jo en kulelagret turbo, og den er jo steindyr i forhold til dei andre. Har hørt så masse rart om kulelagret turbo, så viss eg skal kjøre 1,6 i lading har eg hørt at dei ikkje holder så lenge. Eg har ingen erfaring med dette, så om dette stemmer, veit eg ikkje. Ein 6766 med t3 82Ar hadde kanskje funka bra? Den er det vel mulighet for å hente bra med effekt utav også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Radiatoren er sprukket, og det spruter vann... pokker. Får prøve meg i første omgang med å tette det med sikaflex er det på tide med ein ny i aluminium kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå