VegarVS Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 blir bra den 5 serien!! kul bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 dette ser veldig bra ut! Morsomt prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 du saster virkelig du, kjøper jo mye bra deler og tøft at du sveiser grenrør selv, ser jo ut som du hadde peiling hvertfall følger med videre her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Litt deler må eg ha.. Har lyst på nåke som fungerer og ikkje nåke som eg må skru i fillebiter etter kvar tur på grunn av nåke som alltid skal ryke Har kun laga collectoren til nå, men begynner på grenrør og slikt når eg kommer heim.. Planen er å få bilen gjennom ei EU godkjenning før eg river motoren ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 EVIGHETER siden sist oppdatering. Har hatt mye å gjøre, og liten tid til bil, den møkka Audien eg kjøpte er toppen sprukket på og har styrt på MAASSE med den.. toppen var jo slik da eg kjøpte den, så etter masse styr så skal forrige eier betale reperasjonen. Men nok om møkka (mokka) Audien.. Lister rundt dører og speil er lakka matt svart og montert. 535en har vert på EU godkjenning! Kun litt rust på bensinrør og bremserør! dette skal jo byttes da eg plukker bilen Har begynt demontering av front, motoren skal ut i løpet av dagen var planen. Har funnet ut turboplassering og plassert collector i forhold til flens, så grenrør er berre til å begynne å bygge. Kameraet mitt er borte vekk. så har kun en mobil til å ta bilde med.... men her kommer det vertfall litt bilder! Lakkering av lister og speil: Funker ikkje å laste opp fleire bilder.. skal prøve igjen seinere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Selfølgelig var det jo dobbeltmasse svinghjul... Her må det handles nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Etter litt demontering såg motoren slik ut! : Så fekk gullet mitt ein liten vask Parkert for kvelden I det kommende nye verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Kan jo også slenge inn noen blider av ein begynnelse på et grenrør Ikkje klag på sveisinga eg gjorde i blinde!! Tenke tenke tenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Da var eg reist på jobb! 2 uker til eg kan skru videre! Men har tatt med meg innsuget for litt sveising Skal bruke et M50 spjeldhus som skal stå på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Dette er noe vi liker Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Blir bra det her, tøft med gjennomført turbobygg på m30! Jeg skal mekke økonomibygg om ikke så lenge, venter bare på bra nok vær til å bruke m3'en som bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Kjekt å se at noen følger med! Byggde økonomibygg på en 520 med M50 for en stund siden, kun for erfaringen sin del egentlig. Var jo ikkje akkurat beste utgangspunkt! Men etter dette hadde eg lyst på meir! Så dette er første gang jeg roter nede i bunndelen på en motor. Mye lesing på andre prosjekt, og mye spørsmål, så tror jeg dette skal gå bra. Har begynt på innsuget prøvde å sveise på ei plate, men lenge siden eg sveisa alu sist, så klussa det til litt. Får prøve igjen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Er som du nevnte selv for erfaringen sin skyld jeg begir meg ut på turboprosjekt selv! Har hytte på fusa, så jeg får komme innom en gang når jeg er ferdig med prosjektet så kan vi myse og preike skit om kem som har størst turbo og mest rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Javelja! Kor i Fusa då? Har fulgt med på "konseptstudie" prosjektet ditt i skjul! Genialt navn forresten! hehe Det beistet av ein turbo du har kjøpt kommer eg nok aldri til å slå, og rust har eg ikkje nåke av på karroseriet mitt vertfall, så du slår meg sikkert der og! hehehe Kommer til å bruke ein litt for liten t3/t4 turbo til å begynne med, siden eg har en slik liggende. Men planen fremover er ein Presicion 6266, men må få alt til å fungere først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Har hytte ved Nordtveitgrend, egentlig mine foreldre si. Fint i Fusa! Sikkert greit å få ting på stell med en liten turbo først, og så heller skaffe en stor og passende senere og trykke litt mer luft inn! Jeg kommer sikkert til å få vm i turbolag, men bare gøy det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå