TerjeA Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Bilen funker fint! Har kjørt fredag men ikkje i dag. Skaffa meg nye dekk og bensin i dag, så det blir nok kjøring heile søndag! Litt bilder kommer etter helga ein gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Bilder?? Mener jeg så bilen på gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Er på gatebil septembertreff! bilen funker fjell! Elendig med oppdateringer for tiden, men skal prøve å bli flinkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Nice! Jeg skal dit i morgen, må få møtt deg og sett bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Berre til å komme innom det!! Står midt på grusplassen bak breisladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Bilen er grom! Håper på flere updates her fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320i e36 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Tøft prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nå er det vel kanskje på tide med en ny update her ja! Mye har skjedd i det siste, men har ikkje vert så flink med å få det inn her Har vert på to Gatebil treff med den i år. Alt har fungert heilt fint, uten noen problem på treff. (måtte bytte bremseklosser sist treff eineste!) Nesten borte til september-treffet på rudskogen måtte jo selvfølgelig biltilsynet/politi ha kontroll, så alle på motorveien blei vinka inn. Dette førte til at vi mistet skilter alle mann... Dei skulle absolutt sjekke rammenummer, så da var jo det løpet kjørt. På lappen stod det "FULL TEKNISK" Så no står bilen uten skilter, og tviler på at dei kommer på igjen noen gang. No blir det banebil for alle penga, så dette ser ut til å bli en travel og dyr vinter Har tatt litt bilder at det eg har gjort, så kan no vertfall slenge ut dei. Tok neri nåke voldsomt, som resulterte i sprekt bunnpanne... Gatebiltreff! Kinadump innkjøpt! PPF streamer legges på På vei til septembertreff! Etter skiltene forsvant var det berre til å begynne å ribbe bilen.. Har tatt vekk ein del ledninger som ikkje er i bruk Motor skal ut: Begynt å tenke på nytt bensinsystem.. evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Drog ut motoren i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hva er planene med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Tenker litt på varmeapparatet.. Er det egentlig vits å ha det? Eneste eg tenker på er mtp regn og dugg. Varmen skal eg klare meg uten Noen som har noen erfaringer de vil dele? Tar jo masse plass, og ikkje minst vekt. Planen er å bruke øverste del av dash, men som sagt, veldig usikker på om eg skal beholde varmeklumpen.. blir jo veeldig mykje ryddigere både inni og i motorrom, viss eg tar det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Planen med motoren er å rive av toppen, og porte denne. Rådene skal få seg nye skikkelige bolter. Abs skal vekk. Og alle ledniger rundt i motorrom/ motor skal vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 jeg ville tatt ut org varmeapp og satt i en lite fra summit! hadde det i nissan banebilen, og det funka supert. fordel er at det er ganske lite også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Har du noen link til denne vifta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 mener det var dette jeg kjøpte: http://www.summitracing.com/dom/parts/sum-991102-1/overview/ http://www.summitracing.com/dom/parts/sum-991104/overview/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå