Gå til innhold

Hermanoo`s E30 M-Tech 1. Veteran! Snart EU


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Hei og hå! :)

 

Her skjer det ikke mye fortiden, bilen er vinterlagret, men jeg vil gjerne dele min planer for bilen slik den er nå.

 

 

Planer:

 

Få byttet brekkvaier (har kjøpt denne delen ny fra KOED)

Fikse litt på lysledningsnettet (her har jeg også alle delene)

Få den EU godkjent (den har vært på kontroll og må på etterkontroll, fikk feil på et hjullager foran, så begge foran er byttet, men brekkvaieren gjenstår)

 

Få tak i shadowline lister, ellers blir det foliering av nye lister så montering. Mine lister har bulker og slikt, og vil heller ha nye selvom man sikkert kan rette ut, men vi får se.

 

Hente de reserverte originale M3 frontstolene også får jeg også med orginaltrekket til baksetet, dog uten baksete =(, men da har jeg noe å lete etter, trekket kan da ikke bare støve ned :P

 

Montere tåkelykter på Mtech 1 fangeren

 

Olje og filter service

 

Få bilen polert og vokset av en bruker på dcn.no

 

Alcantara taktrekk og dashbord ¨og soting av bakrute og de to bakre siderutene (regner med at det blir hos scandinano.

 

Mtech 2 ratt i alcantara.

 

CD spiller med trådløs bluetooth og anlegg.

 

Bytte pakning til bagasjerommet siden det lekker vann inn hvis den står ute i regnet noe den ikke gjør siden den står i fellesgarasje, men irriterende når man er ute med bilen og det begynner å regne osv.

 

Bytte bagasjeromslås, regner med at det blir fra KOED. '

 

 

Ønskeliste til fremtiden:

Nytt komplett eksosanlegg fra grenrør

M3 baksete

Halvbur godkjent i vognkort

S54 fra mteknikk.no godkjent i vognkort der bagasjerom og motorrom blir lakkert i diamantsvart slik bilen ble.

Originale OZ futura, Hartge 3 delte, eller BBS RS felger.

 

 

Det er alt jeg kommer på nå, men regner med at det dukker opp noe mer.

 

Hermano

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks!

 

Ja vet, men det har dukket opp noen av og til, ikke komplett til hele bilen, men noen av dem. Chrome lister og foliere/lakkere er kanskje det enkleste alternativet, men vi får se. =) Har også fått vite at man kan ta shadowline lister fra e30touring og kappe av slik at det passer nøyaktig e30 2 dørs =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

nå begynner jo våren og nærme seg sakte! :D du gleder deg vel ikke til å ta ut bilen eller? ;):P

Det gjør den og det er meget deilig :)    Jeg gleder meg til å få bilen EU-Godkjent og tilbake på veien, og ordne og styre med godbilen min :love:

 

Savner lyden til m20 motoren når den dras i turtall :smoking:

 

Regner med at du gleder deg til å ta ut din også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...