hermanoo90 Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Vært meget stille med denne bilen i det siste Det står enda sommerdekka på den, så i dag med 10.5 varmegrader så tror jeg at jeg skal bytte til vinterdekk. Må bare finne boltene fra våren, hvis ikke må jeg kjøpe 16 nye bolter. Har ''coca cola'' felgene, de vanlige kjedelige bmw stålfelgene. Kommer til å bli et trist syn Ellers så venter jeg spent på å høre om det blir noe verksted i slutten av desember/starten av januar. Det jeg sitter og venter og håper på at det blir noe av! Først da blir det høy fart på hva som skjer med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Da har jeg klart å skaffe Mtech1 front! Skal hente det tli helgen! Her er 3 bilder jeg fikk av selgeren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Gratulerer! Blir flott dette på e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Den fronten så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Tusen takk! Ja gleder meg til å hente den og få den i hus, så er jeg da helt ferdig med alt som heter mtech 1, har også vært og henta alle klips og skruer og småtteri for å feste mtech 1 skjørte... 950 for en liten boks med klips, emblemer og div fra schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Litt synd at mtech er ut nå. Alpina som er kult neste år ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Kult å være annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 nice den fangern så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Litt synd at mtech er ut nå. Alpina som er kult neste år ! skal nok skille meg ut på noe vis + mtech 1 er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 nice den fangern så bra ut takker mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Kult å være annerledes! hvordan går det med deg og bil?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Går dårlig her med biler. Alt er solgt, men dukker nok opp noe på tunet her snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 mtech ut? man skal style og orde bilen etter eget behov ikke andres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 mtech ut? man skal style og orde bilen etter eget behov ikke andres Det var bare en tullekommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Etter totalt 6 timer kjøring er jeg nå hjemme med et helt ''nytt'' Mtech 1 sett! Med støtfanger! Her er bildene: Men på vei hjem begynte det å snø noe helt sykt! Så da satt traileren forran oss fast like etter Hønefoss, så vi ble stående i 20 min (traileren forran som satt fast) Så nå har jeg alle deler jeg trenger forøvrig nå, så nå venter jeg bare på å få en verkstedsplass, slik at jeg kan begynne å få fart på denne bilen! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå