Jørgen Lie Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Da har du komplett kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Da har du komplett kit? snart.... mangler bare mtech 1 hekkvinga, har den lille hekkvinga nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Grattis! Ser bra ut nå! Den er lett å skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Grattis! Ser bra ut nå! Den er lett å skaffe. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Kan skru på haugenstua motorsenter da.. Koster 400 spenn ellerno! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Rud Motorsenter er nærmere og koster 200 spenn i året Hehe, gratulerer forresten med M-tech1 kit Gleder meg til å se denne rulle rundt i disse trakter til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 det m-tech kitet så jaggu meg bra ut gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 hva skjer med de gamle mtech fangerene du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Kan skru på haugenstua motorsenter da.. Koster 400 spenn ellerno! kan man ha bilen stående der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Mtech 1 frontfangeren som er på min nå, skal selges når jeg monterer det nye på. trenger litt fiks for å bli 100%, men ordner seg det, selges skal den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Rud Motorsenter er nærmere og koster 200 spenn i året Hehe, gratulerer forresten med M-tech1 kit Gleder meg til å se denne rulle rundt i disse trakter til våren Tusen takk, ja gleder meg til å cruise i sommer, forhåpentligvis med 100% ferdig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Hva er det du skal gjøre med bilen fremover da? Vet om en billig skruplass i Oslo hvor bilen kan stå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Hva er det du skal gjøre med bilen fremover da? Vet om en billig skruplass i Oslo hvor bilen kan stå. hehe, full restaurering, alt står på side 1. er det en plass, eller garasje? er keen på å starte å leie med 3-4 andre venner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Garasje. Billig. Mulig å skru der.. Diskret.. Sett bort sveisinga og frontrute bytte. Resten kan du gjøre på garasjeplass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Garasje. Billig. Mulig å skru der.. Diskret.. Sett bort sveisinga og frontrute bytte. Resten kan du gjøre på garasjeplass! hmm interessant. med flere folk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå