hylle Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Nei, bare jeg som står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Nå kan jeg også si at jeg har KOMPLETT ''M-Tech 1'' Styling på min Preface E30. Var å kjøpte den siste delen jeg manglet i dag, M-Tech 1 Vingen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Konge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Konge ! Takk! I morgen får jeg svar på om det blir noe verksted på 200 kvm eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Likerrrrrr! I morgen får jeg svar på om det blir noe verksted på 200 kvm eller ikke Får håpe det går deres vei da Kjekt med verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Nice! mtech 1 vingen er det råeste man kan få til E30, sammen med startec lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 dobbelpost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Likerrrrrr! I morgen får jeg svar på om det blir noe verksted på 200 kvm eller ikke Får håpe det går deres vei da Kjekt med verksted Tusen takk! Ja, håper inderlig at det blir verksted på oss, trenger det VELDIG, hvis det skal bli noe fart på dette prosjektet, for øyeblikket har dette prosjektet kun stått på ''tomgang'' og det eneste jeg har gjort er å kjøpe kjøpe og kjøpe deler ^^ Nice! mtech 1 vingen er det råeste man kan få til E30, sammen med startec lykter! Thanks! Ja, den vingen var kul! Startec har jeg også handelt inn, sammen med sorte hella DE og org, sidespeil. Så alt skal være gjort ''etter boka'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Blir en bra bil! Håper du blir fornøyd med m-tech 1 settet, savnet er stort faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Blir en bra bil!Håper du blir fornøyd med m-tech 1 settet, savnet er stort faktisk Prøver på å få til en bra bil, så håper det blir det. Ser ut som om det blir verksted fra januar av Ja , mtech 1 settet er meget pent, verdt krona! Skal passe på at du får sett settet ditt bli brukt på en verdig bil og behandla bra !=D I dag byttet jeg til vinterfelger på e30'en. så nå kan den kjøres, til verkstedet, når det blir aktuelt. (og kanskje en slæddekveld før det ) Trist syn å se den på coca-cola kork felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 BILDE ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 skal ta et bar bilder i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 YES! Da blir det litt over 200 KVM Verksted med 4 andre Mekanikere! \:D/ \:D/ Ensykfaen - som har E30 M3 DTM s38b36 Torko - e30 preface 325 Meg selv e30 325 mtech 1 han ene med mange Hondaer med en rundt 600hK på hjula og den andre med over 1000hk i motor og den siste med en e61 535xd Så kommer nok fine biler ut av denne garasjen! Begynner i Starten av Januar, legger da ut bilder av verkstedet! =D Her er et stemningsbilde på hvordan bilen har det, uten garasje.... (vell jeg prøvde å legge ut bilde, men bimmers vil ikke nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Gratulerer!!!! :D Blir ganske rå den garasjen der med mye snacks i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 stemningsbilde: klikk på bilde for større bilde, sånn ser den ut, når den må stå ute og fryse blir godt å få den inn i verksted/garasje, som jeg og noen kompiser får til januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå