Gå til innhold

Hermanoo`s E30 M-Tech 1. Veteran! Snart EU

hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Halla! Det var artig å møte deg igjen på Vålerbana! Det var sinnsykt bra oppmøte på biler må jeg si :) Litt kø vart det, men dæven så rått! :D Fornøyd med dagen? Fikk da hvertfall testa litt rustne ferdigheter! :lol:

Hey! :D Ja det var det! ja det var nok biler for å si det sånt, blei litt venting (endel) men fy så rått!! =D Så ja, bra fornøyd med dagen, hva med deg? Fornøyd med dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause: Vi kom jo litt seint også, så jeg får skylde meg selv! Jeg kjørte ikke bilen hele tia, for det gjorde den snart nye eieren på Partymusikk bilen! Han måtte jo få teste den skikkelig! Hehe ;) Men alt i alt sitter jeg å gliser etter gårsdagen :)

Men du bruker jaggu bilen sommer som vinter du! Må værra forsiktig når du får på M-Tech stylingen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause: Vi kom jo litt seint også, så jeg får skylde meg selv! Jeg kjørte ikke bilen hele tia, for det gjorde den snart nye eieren på Partymusikk bilen! Han måtte jo få teste den skikkelig! Hehe ;) Men alt i alt sitter jeg å gliser etter gårsdagen :)

Men du bruker jaggu bilen sommer som vinter du! Må værra forsiktig når du får på M-Tech stylingen da :D

Har et annet nytt mtech 1 styling liggende, så ingen bekymringer. Men passet godt på, og kom helskinnet hjem! :D

Haha, den m-tech1 stylingen som står på bilen nå er jo allerede solgt også:P

Oh yes!

takk for i går, var morro! skal du på sigdal neste helg? :D Forresten, jeg har 4 strøkne Gs hyper track felger stående her hjemme som trenger en ny eier !

Takk for i går ja! :D Hvor mye for felgende? er det 17 tommere og 4x100? PM me ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært hos lokale Schmiedmann og bestillt karosserideler for en million kroner :^o , var ihvertfall dyrt nok!

Kjøpte følgende deler:

2 nye kanaler og jekkfester rundt om

bakplata

bakpanelet høyre side

forskjermer

panser henter jeg fra jor1s1 her på forumet på søndag

dører er jeg fortsatt ute etter.

Kan hende jeg må foreta skift av TAK, hvis noen har et 100% rustfritt TAK, så kjøper jeg det, helst UTEN soltak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...