hermanoo90 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Her er et bilde, ca klokken 08.00 om morningen, vi skulle til Vålerbanen og ligge brett! Meg i bil nr 2, bil nr 1, tilhører en på forumet her som går under kallenavnet ''torko''. Så er det noen bilder av bilen fra i går, der den ble levert for rustsveising og lakkering! =D Forhåpentligvis er den klar til våren, hvis ikke blir det til ca Mai måned. Bilen skal Rustsveises og lakkeres. Lakkfarge er uvisst enda, er ikke helt klok på hva jeg skal velge. dere får bare hyle ut med ideer og meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Konge! Detta blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Konge! Detta blir bra Håper da det , karosserideler + rustsveisejobb + lakkjobb, er dyrt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Jepp... Hva betaler du? Eller er det hemmelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Dette blir bra! Det øverste bildet her er digg. Er i mine øyne ingen tvil om at E-30 er en av de fineste bilene som har blitt bygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Dette blir bra! Det øverste bildet her er digg. Er i mine øyne ingen tvil om at E-30 er en av de fineste bilene som har blitt bygd. Håper på det! Gleder meg til å se bilen ferdig! E30 er <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Da var det på tide med en update! Status på bilen: Den er hos rustsveiseren/lakkereren. Her blir den endel uker. Planer for hva som skal gjøres til E30 meet som garantert kommer til å bli minst like bra som i gjor, hvis ikke bedre! Det skal jo kjøres på Rudskogen, en F1 godkjent bane!!! Får håpe bilen og været er med oss! Planene er: -Få bilen rustsveiset og lakkert ferdig - M3 interiør - KANSKJE halvbur og omreg til 2 seter (for å få det godkjent) - Sette på mine Sorte Hella DE og Startech - Lakkere og sette på mitt nye komplette Mtech 1 kit - Jeg skal ha 2 sett dekk og felger. Et for cruising og et sett for banekjøring. Banedekk og felger har jeg allerede, det er de som satt på bilen i sommer: 17 toms alu med Federal Semi Slicks 595-RS-R Sommerdekkene til cruising blir mest sannsynlig 3mnd nye Hypertrack med 3mnd nye dekk. Det er planene for sommeren hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Trenger hjelp til fargevalg, gi din stemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Marrakesch brown Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Diamantsvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Diamantsvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 du må stemme daa! på avtemningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Done! Åssen gikk sladdinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Sweet! Sladde dagen var meget variert! Veien fram og tilbake fra asker til vålerbanen var et mareritt! Veien var glatt, bilen var nervøs (sjåføren var nervøs) rumpa sklei ut når man skifta felt, så kunne ikke kjøre noe over fartsgrensen! Da vi kom frem var det mange rånere! Alt fra ford sierra, til merce 190 til volvoer og noen bmw'er. E92 M3 var en av de kuleste bilene der. Sladdingen gikk dårlig på starten, jeg sugde. Men etter noen runder holdt jeg bilen sidelengs i gode stykker... Endte noen ganger i snøen men alle gangene forsiktig, og bilen fikk ingen merker eller noe juling. Så en morro dag! Men bilen er nå på rustsveising og lakkering, så det var min første og siste opplevelse av snødrifting på bane med denne e30'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Artig! Får følge med fremover! Er den klar til Valle Hovin i april eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå