hermanoo90 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Noen som kan photoshoppe bilen for meg med spesifikke felger og lykter og bilfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Stemmer for diamantsvart! Veldig pen farge, spesielt når bilen er nylakkert og polert. Da kan man skimte farger som grønt, lilla, rødt og blått når sola står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Stemmer for diamantsvart! Veldig pen farge, spesielt når bilen er nylakkert og polert. Da kan man skimte farger som grønt, lilla, rødt og blått når sola står på Hmm frister!! =D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg har tenkt til å kjøpe ''sympton av ADHD'' og ''bilbane'' til bilen. hvem klarer å gjette hva jeg skal kjøpe? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Bare fordi du visste det fra før, juksemaker!!!!!!!!!!!!!!!! hehehhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Banedekk og felger har jeg allerede, det er de som satt på bilen i sommer: 17 toms alu med Federal Semi Slicks 595-RS-R Sommerdekkene til cruising blir mest sannsynlig 3mnd nye Hypertrack med 3mnd nye dekk. Det er planene for sommeren hittil! Du har sagt det før da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 dette blir bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Banedekk og felger har jeg allerede, det er de som satt på bilen i sommer: 17 toms alu med Federal Semi Slicks 595-RS-R Sommerdekkene til cruising blir mest sannsynlig 3mnd nye Hypertrack med 3mnd nye dekk. Det er planene for sommeren hittil! Du har sagt det før da det har jeg ikke!!........ søren.. ! dette blir bra ! Håper det blir det ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hva er status nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Hva er status nå ? I dag skal jeg transportere karosserideler til rustsveiseren, og han skal begynne på den i dag! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Motivasjonsbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Sort bil med beige interiør er snadder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Du skal jo selvfølgelig ha den fargen som jeg fant i til deg for litt siden min gode mann ;) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Så da blire svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå