hermanoo90 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Gleder meg til å se de på e30en! kommer til å savne de felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Gleder meg jeg og, mangler bare bbs senterkopper til de felgene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Gleder meg jeg og, mangler bare bbs senterkopper til de felgene nå og bolter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Indeed! hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Gromme felger du har handla deg! Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Går stadig frem her nå Dette lover bra E30-"kompis" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Gromme felger du har handla deg! Dette blir bra Takker, ja liker dem jeg Ingen BBS RS da men, disse skal nok funke i 1. omgang! Går stadig frem her nå Dette lover bra E30-"kompis" Ja, litt mer fart her nå kompis hehe Noen som veit sånn kjapt hva omkretsen eller diameteren er på senterkoppene som skal passe på disse GS hypertrack'ene ? Og hvor man bør kjøpe den? Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Gromme felger du har handla deg! Dette blir bra Takker, ja liker dem jeg Ingen BBS RS da men, disse skal nok funke i 1. omgang! Går stadig frem her nå Dette lover bra E30-"kompis" Ja, litt mer fart her nå kompis hehe Noen som veit sånn kjapt hva omkretsen eller diameteren er på senterkoppene som skal passe på disse GS hypertrack'ene ? Og hvor man bør kjøpe den? Ebay? Senterkoppene kjøper du på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Fant dem ikke, link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Fant dem ikke, link? Kan hende du må inn å se på ETK'en til felger for E36, er ikke alt som dukker opp i ETK'en for felger på E30 Senterkoppene er jo uansett samme størrelse uansett, fin bil du har! liker det at du tar vare på det gode gamle og har komplettert med Mtech1 kit, konge! synes du skal ha bilen svart jeg tråden er SUBSCRIBED! gleder meg til å se bilen ferdig stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Fant dem ikke, link? Kan hende du må inn å se på ETK'en til felger for E36, er ikke alt som dukker opp i ETK'en for felger på E30 Senterkoppene er jo uansett samme størrelse uansett, fin bil du har! liker det at du tar vare på det gode gamle og har komplettert med Mtech1 kit, konge! synes du skal ha bilen svart jeg tråden er SUBSCRIBED! gleder meg til å se bilen ferdig stå på! Tusen takk for fine ord, og tipset ang. GS sin side! Din mening abg. lakkfarge taes med, er fortsatt usikkerhet rundt lakkfarge. men ja svart mtech 1 er vell ikke noe feil i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Meget lite som skjer i denne tråden fortiden, beklager for lite updates. Har ingen bilder dessverre nå men kommer om ikke alt for lenge. Målet er å ha bilen ferdig til E30Meet i slutten av juni. Det som gjenstår er ALT I skrivende stund så rustsveises bilen. ALL rust er på vei bort, og blir rustsveiset av fagfolk. Lakkeringen står for tur etter rustsveisingen så å sette alle delene sammen. Det som skal monteres på bilen (for å oppsumere) Startech Baklyktene Sorte hella DE Mtech 1 front Mtech 1 sideskjørt (de som ikke går opp mot hjulbuene) Mtech 1 bakfanger Mtech 1 vinge Bmw E30 M3 Org interiør komplett (utenom baksetet) Nye GS Hypertrack 215/40/17 felger med falken dekk bilen har 40mm senkesett, så for håpe at høyden duger frem til høst/vinter, da bilen skal vinterlagres og understellet skal byttes. Stay Tuned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Mens jeg venter på at bilen skal rustsveises ferdig og lakkeres, legger jeg ut et stemningsbilde, et insiprasjonsbilde for meg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Var hos rustsveiseren i dag. Prosessen tar mye lengre tid enn det jeg hadde håpet, e30meet muligheten minker og minker, men håper er der enda. Nye deler som jeg må handle inn er: 2 nye dører ny frontplate Bilens farge er nå bestemt og det er bilens originale farge, svart! Takk for alle meninger og tips! her er noen bilder.. stakkars bilen sin liker ikke å¨se den slik... men blir nok bra tilslutt. Det som skiftes ut av karosseri er: Forskjermer dører bakskjerm kanaler bakplate frontplate tak gulv egentlig så og si alt er nytt var greit e30 rust på`n, så når jeg først var i gang, så kjøpte vi nye deler og bytta! (liker å si det til meg selv, men sannheten er at det var greit med rust, men nå blir den ihvertfall 100% rustfri, og blir tectylert og får olje, og alt rusthindrende en kan smøre og male og spraye på Dyktig rustsveiser han som holder på med bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå