Steven Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 KOED KOED KOED <3 <3 <3 Første gang, og fra nå av, hver gang Frontplate ankommet postkontoret, hentes på mandag og leveres til rustsveiseren for montering, han skal tilpasse panseret og frontskjermene i forhold til frontplata, så skal den være good to go for å klargjøres for lakkering Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 jasså, skjer ting her og ja, BRA:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 jasså, skjer ting her og ja, BRA:D yes, og vi vil gjerne se en tråd angående din bil, jeg kan godt laste opp bildene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 fremgang ja!! Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 fremgang ja!! Det liker vi x2 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 takker, gleder meg til å se bilen i morgen, lover å ta bilder =))))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 bilder liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Jeg var å så på min i går, jeg skal nå reise på en 5 ukers ferie Når jeg kommer tilbake skal den klargjøres for lakkering deretter lakkering, og innsetting av M3 interiør og påsetting av sorte hella de og startec samt GS hypertrack felger Det kjipe er sikkert at det dukker opp noe tull underveis, og at bilen mest sannsynlig blir ferdig så sent i sesongen og at jeg bare for morre meg litt før den må vinterlagres .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Jeg passer på prosessen;), kos deg på ferie du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Leste igjennom hele tråden nå Utrolig flott bil, og blir nok sykt bra etter lakkering og rustsveising Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Leste igjennom hele tråden nå Utrolig flott bil, og blir nok sykt bra etter lakkering og rustsveising Stå på! Tusen takk, godt å høre ja gleder meg veldig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Da er man tilbake fra 5 ukers ferie! Jeg snakket i dag med opretterne og lakkereren. Bilen har blit pusset ned og klagjøres nå for lakkering. Bilen skal lakkeres i løpet av neste uke sa han. Jeg skal dit på mandag, så update kommer da =)! stay tuned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Dette blir grooomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Dette blir grooomt! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå