Tynes944 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Enig med Larsinnj, få opp noen bilder av bilen! Gjør ikke noe om den ikke er ferdigstilt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 I dont like this... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 haha, nei[ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 haha, nei[ Bilde ] +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 haha, nei[ Bilde ] HAHAHAHAH DER HAR VI SANNHETEN! Se hvor mye han koser seg i den e30'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Jeg har bilde av wicky i en e30. vurderer å poste det her.. Du er Genial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 driver med e30 du og ja lyst på mtech 1 jeg og men er jo nesten umulig og få tak i du får pøse på med bilder når den er ferdig montert da altid gøy og se når en bil er nylakert Jeg håper på å få den ferdig til høsttreffet på frognerseteren! Enig med Ohrvik! Hahaha! Synes vi kan få noen helhetsbilder, Hermanoo! Ser bra ut på teaserene vertfall Det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Lakkereren ringte meg da jeg var på danskebåten og fortalte at han hadde truffet frontruten min og at den er nå sprukket. Jeg må innom av han for å få penger for den for å så kjøpe en ny en, han beklaget og sa at det bare var å hente penger fra han for frontruten. GS bildeler har ingen, de sa at det tar ca en uke, KOED leverer ikke glass, men så ringte Schmiedmann, og da hadde han ene som driver der bestillt en til sin egen, men han sa at hvis jeg trengte den med engang så kunne jeg ta hans, så fikk heller han bestillt ny... KNALLservice !!! Kanskje det blir frognerseteren på meg likevell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Da har jeg fått beskjed om at bilen kan hentes på fredag! Men må nok levere den på vinterlagring på søndag, så blir et kort men svært etterlengtet gjensyn Lakkjobben er helt rå!! mtech 1 sideskjørt uten den greia som går opp til hjulbua er ENDA råere live enn på bilder. Etter det jeg har sett så har jeg 3 problemer: 1. Jeg behøver nytt sort taktrekk. preface e30 med takluke, si ifra om du veit noen som har! =) 2. chrom listene må lakkeres... ser jævlig ut 3. mtech 1 fronten er montert litt lavt synes jeg, er glippe mellom den om listen over (mer detaljert bilde kommer ) Enda et teaser bilde : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Liker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Woha! Dette blir jo helt konge... ! Skal du ha chrome lister? Ikke shadow? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Niiiiiiiiice dette blir bra, gleder meg til du får på alle delene så vi får se et slutt resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Woha! Dette blir jo helt konge... ! Skal du ha chrome lister? Ikke shadow? Jeg tror jeg skal lakkere listene i matt svart. Først pusse de ned, syregrunne så prime og lakkere. Men jeg tar den jobben når bilen skal proffsotes, for må av med bakrutene når listene skal av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Skal ikke gå an å montere fronten feil?? Den skal jo skru's fast på fangeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Skal ikke gå an å montere fronten feil?? Den skal jo skru's fast på fangeren?? kommer med bilder, kan hende han brukte feil, i dont know, men orker ikke å ha den hos dem folka lenger, så fikser den til våren etter vinterlagringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå