tommyheimberg Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg har ett svart taktrekk til overs.. har to men de ene mangler biten til luka.. send PM om intresse.. blir feit den bilen din!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Få på skikkelig Shadowline, og legg på noen strøk blank klarlakk på dem, det vil bli fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg har ett svart taktrekk til overs.. har to men de ene mangler biten til luka.. send PM om intresse.. blir feit den bilen din!!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 du har pm! Jo takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Få på skikkelig Shadowline, og legg på noen strøk blank klarlakk på dem, det vil bli fett klarlakk over svarte listene, blir det bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Har ikke fått noe enda? Edit: fikk den nå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Få på skikkelig Shadowline, og legg på noen strøk blank klarlakk på dem, det vil bli fett klarlakk over svarte listene, blir det bra da? Jepp, listene glir i ett med bilen, jævli kult (syns jeg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Få på skikkelig Shadowline, og legg på noen strøk blank klarlakk på dem, det vil bli fett klarlakk over svarte listene, blir det bra da? Jepp, listene glir i ett med bilen, jævli kult (syns jeg da ) Nice, takk for tipset. Du har vell ikke et bilde som du kan vise til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Dessverre, men Ivar har gjort det på B7 Turboen, så om du blar og blar så finner du det vel til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 svartblanke lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Dessverre, men Ivar har gjort det på B7 Turboen, så om du blar og blar så finner du det vel til slutt så gjennom nå, fy for et bygg han har får vente og se sluttresultatet, men har god tid på meg, skal først lakke detaljene til våren svartblanke lister maybe maybe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Fikk telefon fra montøren nå... han sa bilen vil ikke starte... /&%$Y&%U!!! Må ned dit etterpå og ta en sjekk, skal hente bilen i morgen og levere den på søndag, så må kjøpe prøveskilt for fre+søn, men må jo ha start på bilen først...... typisk assa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 nå er det avgårde til oslo for å prøve å få start på dumme e30'en som har bestemt seg for å ikke starte. har venta på at den skulle bli ferdig siden jeg leverte den i februar, og nå som jeg endelig kan hente den, vil den ikke. den starta jo i forrigje uke. må også levere den på vinterlagring på søndag, så har ikke god tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 guess what...volvoen starta idag også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Du får ohme sensorene på kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hehe min starta heller ikke etter lakk i går bytta sensorene på kassa å full fyrings med en gang:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå