Gå til innhold

Hermanoo`s E30 M-Tech 1. Veteran! Snart EU

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk bilen en sommergave fra meg [emoji7][emoji7][emoji7]

62728009afe0152e227a65b70628c7b1.jpg

Nå må jeg bare kjøpe såper osv så kan rengjøringen begynne [emoji7][emoji7]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Denne gjorde jobben den, og skumkanonen funket fint! Absolutt en bra spyler for latterlige 799 :P

Husk at hvis du dom regel har en okey rein bil så behøve du ikke den kraftigste spyleren heller... Det er det mange som ikke tenker på. :)

Denne står det også at den ikke skal brukes i minus grader, men det har ikke vært planen fra min side heller, tror det gjelder de fleste spylerne.

Jeg vasker alltid bilen for hånd med 2 bøttesystem osv uansett, med mindre den er ganske ren og bare skal ha en kjapp spyl på seg.

440l minuttet og 120bar er bra for 799kr :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Jeg synes denne tråden har blitt ganske lang, og inneholder mye gammelt fra 2012 osv, er det veldig dumt av meg hvis jeg bestemmer meg for å lage en helt ny tråd på samme bilen?

Skrevet

En tråd er en historikk over bilen. hvorfor lage en annen tråd med "oi se her er min e30. all annen info jeg ikke skriver her finnes i gamle tråden"...

skjønner ikke hva man skal med enda en tråd...

Skrevet

Hmm okei, godt poeng :P hehe

Da beholdes denne.

Jeg hater å ikke ha egen garasje/verksted der jeg kan ha bilen og skru. Bilen står i fellesgarasje, og ikke lov å skru pga. brannreglene.

Har så mange planer og ønsker, men får ikke gjort særlig når de fleste jobbene må settes bort. For å sette bort koster penger... Og penger er det dårlig med da jeg er student.

Motorsenteret har jeg 1 år igjen på, så håper virkelig jeg klarer å finne et sted å ha bilen i løpet av de neste 12 månedene.

I år har jeg som mål å bli ferdig med interiøret, det er hovedfokuset. =)

Skrevet

du får høre med markus om dere ikke kan vinne verksted sammen? :D
eller glem det! :P han trenger vel ikke å skru så mye på m3´n :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...