hermanoo90 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Kan få prøve å få til det Da var bilen blitt EU Godkjent igjen !!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Haukefer og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 så det på snap! gratulerer så mye! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Tusen takk ! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 I dag fikk bilen en sommergave fra meg [emoji7][emoji7][emoji7] Nå må jeg bare kjøpe såper osv så kan rengjøringen begynne [emoji7][emoji7] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 nice! fornøyd med den? tenkte og bestille selv, men trur jeg skal handle en litt større en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Denne gjorde jobben den, og skumkanonen funket fint! Absolutt en bra spyler for latterlige 799 Husk at hvis du dom regel har en okey rein bil så behøve du ikke den kraftigste spyleren heller... Det er det mange som ikke tenker på. Denne står det også at den ikke skal brukes i minus grader, men det har ikke vært planen fra min side heller, tror det gjelder de fleste spylerne. Jeg vasker alltid bilen for hånd med 2 bøttesystem osv uansett, med mindre den er ganske ren og bare skal ha en kjapp spyl på seg. 440l minuttet og 120bar er bra for 799kr Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Jeg synes denne tråden har blitt ganske lang, og inneholder mye gammelt fra 2012 osv, er det veldig dumt av meg hvis jeg bestemmer meg for å lage en helt ny tråd på samme bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Ja det er veldig dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Hvorfor det? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 En tråd er en historikk over bilen. hvorfor lage en annen tråd med "oi se her er min e30. all annen info jeg ikke skriver her finnes i gamle tråden"... skjønner ikke hva man skal med enda en tråd... Markus E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Tenkte å slette denne tråden, ta med all infoen herifra og poste det på førsteposten, og starte "på nytt" , her ligger ting så spredt rundt over mange sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 neh like greit å ha gamle tråden! ^^ så kan du sitte og mimre og lese i ny og ned! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Hmm okei, godt poeng hehe Da beholdes denne. Jeg hater å ikke ha egen garasje/verksted der jeg kan ha bilen og skru. Bilen står i fellesgarasje, og ikke lov å skru pga. brannreglene. Har så mange planer og ønsker, men får ikke gjort særlig når de fleste jobbene må settes bort. For å sette bort koster penger... Og penger er det dårlig med da jeg er student. Motorsenteret har jeg 1 år igjen på, så håper virkelig jeg klarer å finne et sted å ha bilen i løpet av de neste 12 månedene. I år har jeg som mål å bli ferdig med interiøret, det er hovedfokuset. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 du får høre med markus om dere ikke kan vinne verksted sammen? eller glem det! han trenger vel ikke å skru så mye på m3´n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå