316 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Oi oi oi, beklager å måtte skuffe deg men dette er ikke ekte Startec... Er replika. Men pene for det. Koster 675 inkl frakt fra Miami, der de reproduseres. Du har vel ikke gitt så mye mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 hahahaha, tror DU ja. Derfor det stod: Made in Germany. CV-erik: ja høres det ikke sånn ut a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Logoen har de kopiert ja, smart det, for å lure sånne som deg. Men dette er egentlig starlights.... Men for all del, pene å se på for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hahah Du får kose deg med Startechene Herman! Du og Mads! Nei vent... Mads har jo ikke Startech han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hahah Du får kose deg med Startechene Herman! Du og Mads! Nei vent... Mads har jo ikke Startech han... Ja, 316 makes my day med sjalusien! kanskje jeg skal gi de til deg i julegave? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Oh yeah.. Like a boss!Endelig har jeg fått stjerneteknologien inn i huset: Fineste baklyktene til E30, uten tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Oh yeah.. Like a boss!Endelig har jeg fått stjerneteknologien inn i huset: Fineste baklyktene til E30, uten tvil... Helt enig er i lykkerus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Montere dem på i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Montere dem på i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hahah Du får kose deg med Startechene Herman! Du og Mads! Nei vent... Mads har jo ikke Startech han... Ja, 316 makes my day med sjalusien! kanskje jeg skal gi de til deg i julegave? Heh, ja gjerne det! Sier ikke neitakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Monterer dem imorra er på jobb nå. Bilder kommer opp imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Lykter? han havna sikkert på fylla igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 neida, neida jeg har tatt bilder og prøvemontert lyktene, men jeg vil ikke ta de på før etter rustsveisinga.. Bilen er skitten så advarer mot litt dårlig bilder med mobilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 NICE!!! Stor forskjell, ser døds bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå