316 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Looking goooood! Preface E30 skulle blitt levert med disse ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Looking goooood! Preface E30 skulle blitt levert med disse ! Thanks!! Ojeee skulle vært det altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Kommer seg her nå ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Kommer seg her nå ser jeg Takker! Ja, synes jeg hår fått kjøpt det meste nå før neste steg (rustsveis og lakk) Mangler bare å kjøpe mtech 1 frontfanger i god stand, så er det å finne noen som kan rustsveise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Vi får hooke opp på E30-meeten neste år, eller kanskje allerede på Valle Hovin i april? Gjenstår å se om jeg kjører E30 eller 2002 dit, time will show! Også får vi se hvem som blir først ferdig av oss, da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Vi får hooke opp på E30-meeten neste år, eller kanskje allerede på Valle Hovin i april? Gjenstår å se om jeg kjører E30 eller 2002 dit, time will show! Også får vi se hvem som blir først ferdig av oss, da ! Done deal! Uansett, så hooker vi opp og ser hverandres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 [Done deal! Uansett, så hooker vi opp og ser hverandres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Veeel vel... Tok ikke lange tiden før noen oppfatten den akkurat som jeg gjorde da jeg leste det i sta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 hahahahahahahhahahaa Hverandres Biler for faen! Ler sjæl nå! Jørgen, din bil skal være med og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Holder litt avstand fra den hooking`en deres jeg altså.. Men vi får se, kanskje jeg dukker opp på noe om det passer slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 hahahhaa! Slapp av .....!! Er BMW biler vi snakker om her, ingenting annet her mister koffert. selvom det jeg skrev la veldig opp til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 oh yeah!!!! E30 skulle kommet med startech originalt, hadde tatt seg mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 God Oppdatering! Har nå bestillt en Mtech 1 frontfanger og Mtech 1 Hekkvinge. Når jeg får dette, har jeg da: Mtech 1 front Mtech 1 sideskjørt (de som ikke følger opp til hjulbuene, ergo de mer sjeldene) Mtech 1 bakfanger Mtech 1 hekkvinge Med andre ord: 100% Komplett Mtech 1 eksteriør styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 God Oppdatering! Har nå bestillt en Mtech 1 frontfanger og Mtech 1 Hekkvinge. Når jeg får dette, har jeg da: Mtech 1 front Mtech 1 sideskjørt (de som ikke følger opp til hjulbuene, ergo de mer sjeldene) Mtech 1 bakfanger Mtech 1 hekkvinge Med andre ord: 100% Komplett Mtech 1 eksteriør styling! Hyggelig at du har kjøpt styling til meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 God Oppdatering! Har nå bestillt en Mtech 1 frontfanger og Mtech 1 Hekkvinge. Når jeg får dette, har jeg da: Mtech 1 front Mtech 1 sideskjørt (de som ikke følger opp til hjulbuene, ergo de mer sjeldene) Mtech 1 bakfanger Mtech 1 hekkvinge Med andre ord: 100% Komplett Mtech 1 eksteriør styling! Hyggelig at du har kjøpt styling til meg da! hahaha, u wish my friend, har tatt lang tid, og kosta en del penger for å si det mildt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå