CV-Erik Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Heheh Koster pæng disse bila ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Skjer det noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 meget stille fortiden her. prioriterer bruksbilen for øyeblikket, holder på å fikse på den, så fort den er ferdig så begynner jeg med e30'en igjen, men er på utkikk etter div deler og noen som kan rustsveise den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Hvilke andre deler enn m-tech 1 fanger og støtfanger er du på jakt etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 hehe, m3 baksete. ellers må jeg spare til resten av tingene. men kommer ikke på alt nå, hvis det dukker opp noe små snax til e30 på deler selges så slår jeg nok til men hva de tingene kan være, kommer jeg ikke på nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Fikk du ikke komplett interiør? Okei, du kjøper vel det du kommer over! Fant du ut om den gamle fangeren din var "hel" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Fikk du ikke komplett interiør? Okei, du kjøper vel det du kommer over! Fant du ut om den gamle fangeren din var "hel" da? Nei, komplett interiør utenom baksetet, får begge forstolene og sidepaneler til foran og bak, men ikke m3 baksetet. Har ærlig ikke sjekket på den enda, ikke nøye ihvertfall, tror jeg må demontere for å sjekke alt 100%. Igjen, noe jeg gjør når jeg er ferdig med å mekke på bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Her har det vært stille en stund,! Holder fortsatt på med bruksbilen. Har kanskje klart å skaffe verksted til desember/januar, hvis det blir noe av , DA blir det fart. De siste dagene har jeg brukt til å cruise og nyte e30'en. og siden jeg bytta fordeler lokk og rotor, ser det ut til at fuskinga ved regn er borte ahhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Kan få ha bilen på stenshagen og skru på kvled/natt/helger iløpet av desember/januar hvis det er interessant? låst trygt og godt I varm garasje Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hørtes ikke så gærnt ut det spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hehe, har ikke noe prosjekt å drive med, så plassen kan være til utlån for andre alltid gøy å stå til hjelp ^^ Blir nok bra tilslutt dette hermannooooo Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 seriøst? kan se om det blir noe av det jeg prøver å skaffe, hvis ikke, hadde det vært fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Skal se hva jeg får til Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Synes du skal få rumpa i gir og gjøre noooe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Her har det vært stille en stund,! Holder fortsatt på med bruksbilen. Har kanskje klart å skaffe verksted til desember/januar, hvis det blir noe av , DA blir det fart. De siste dagene har jeg brukt til å cruise og nyte e30'en. og siden jeg bytta fordeler lokk og rotor, ser det ut til at fuskinga ved regn er borte ahhh Jeg husker fuskinga di på E30 Meet, så jeg unner deg at den er borte! Hehe Gratulerer så mye med Startech lykter da! Endelig på plass Jeg solgte det andre paret mitt nå i helga, og fikk omtrent det jeg ville ha. Hold oss oppdatert^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå