Gå til innhold

Hermanoo`s E30 M-Tech 1. Veteran! Snart EU

hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Fikk du ikke komplett interiør? Okei, du kjøper vel det du kommer over! Fant du ut om den gamle fangeren din var "hel" da?

Nei, komplett interiør utenom baksetet, får begge forstolene og sidepaneler til foran og bak, men ikke m3 baksetet.

Har ærlig ikke sjekket på den enda, ikke nøye ihvertfall, tror jeg må demontere for å sjekke alt 100%. Igjen, noe jeg gjør når jeg er ferdig med å mekke på bruksbilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært stille en stund,! :!:

Holder fortsatt på med bruksbilen. :?

Har kanskje klart å skaffe verksted til desember/januar, hvis det blir noe av , DA blir det fart. :D:D

De siste dagene har jeg brukt til å cruise og nyte e30'en. 8)

og siden jeg bytta fordeler lokk og rotor, ser det ut til at fuskinga ved regn er borte :D

ahhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært stille en stund,! :!:

Holder fortsatt på med bruksbilen. :?

Har kanskje klart å skaffe verksted til desember/januar, hvis det blir noe av , DA blir det fart. :D:D

De siste dagene har jeg brukt til å cruise og nyte e30'en. 8)

og siden jeg bytta fordeler lokk og rotor, ser det ut til at fuskinga ved regn er borte :D

ahhh

Jeg husker fuskinga di på E30 Meet, så jeg unner deg at den er borte! Hehe :P Gratulerer så mye med Startech lykter da! Endelig på plass :) Jeg solgte det andre paret mitt nå i helga, og fikk omtrent det jeg ville ha. Hold oss oppdatert^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...