hermanoo90 Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Har i de siste dagene falt pladask for rotiform felgene, lurer på om noen i Norge kommer til å t dem inn, og hvilke tror dere vil passe min bil? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 ? Really Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 ikke de, den typen som er på den hvite s5 på stanceworksssss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Har i de siste dagene falt pladask for rotiform felgene, lurer på om noen i Norge kommer til å t dem inn, og hvilke tror dere vil passe min bil? =) Parts and retards forhandler rotiform On topic: ser jo bra ut denne Tror futura felger hadde vært digg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Har i de siste dagene falt pladask for rotiform felgene, lurer på om noen i Norge kommer til å t dem inn, og hvilke tror dere vil passe min bil? =) Parts and retards forhandler rotiform On topic: ser jo bra ut denne Tror futura felger hadde vært digg her Tusen takk Mister & Thanks for the info! =D Hmm må se om noen kan photoshoppe 17" futura på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Funnet deg futura felger? Ikke så mye å lure på det, det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Funnet deg futura felger? Ikke så mye å lure på det, det blir bra. Jeg klarer alltid å skrive på den måten at folk tror jeg har gjort noe Nei, har ikke handlet noen felger, men lurer kun på hvordan det hadde sett ut Jeg er snaaaaaaaaaaart ferdig (sakt det lenge) med bruksbilen, og da skal min fulle oppmerksomhet og tid gå på E30'en. Siden jeg har fått den nå fikset 100% og den ALDRI fusker mer, så har e30'en blitt mer og mer bil nr1 enn nr 2 i de siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hehe, ja. Noen nyere bilder enn i førstepost? Fått tak i fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Fangeren ser grei ut, var faktisk kun 2 deksler som mangla, så ja da er den saken løst. Trenger fremdeles en strøken mtech 1 fanger. bilde? hmm ja kan rote i mobilen og se om jeg finner noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Her er bilen av baby'en som jeg fant på mobilen: Det funker ikke å loade opp her, så måtte bruke Flickr. Ser dere alle 5 bilder? http://www.flickr.com/photos/69501218@N05/?saved=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Jepp, ser alle bildene. Ser en bil som skriker etter nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Jepp, ser alle bildene. Ser en bil som skriker etter nye felger! hehe, nye felger skal bli, men er dem så dumme de som er på nå? med tanke på banefelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Vet ikke hvor mye de tåler jeg, men de ser jo helt ok ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Jeg har kjørt på bane med dem før, fungerte bra. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har i de siste dagene falt pladask for rotiform felgene, lurer på om noen i Norge kommer til å t dem inn, og hvilke tror dere vil passe min bil? =) Parts and retards forhandler rotiform On topic: ser jo bra ut denne Tror futura felger hadde vært digg her Tusen takk Mister & Thanks for the info! =D Hmm må se om noen kan photoshoppe 17" futura på denne Kan jo stikke innom å ta en titt, vi har både 17" Rotiform og Futura som passer din bil inne på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå