Sjøbuse Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 så en anonnse på finn tidligere i sommer. anonnsen ble borte mest sansynlig fordi bilen ble solgt. og nå er samme bilen til salgs igjen av en annen selger. sist hadde den gått over 300 000, er hvertfal ganske sikker på det. og nå har den bare gått 165 000 km. derfor kunne jeg tenke meg og finne igjen den gammle anonnsen. for og sjekke opp dette. er det noen enkel måte og finne en anonnse på finn som ikke ligger fremme lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Er vel bare mulig om du har finn koden så vidt jeg har forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 ikke noen måte og finne igjen anonnsen gjennom google søk foreksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Har helt ærlig ikke prøvd google søk Kanskje det går å sende en mail til finn? eller? De som driver det må vite hvor de blir av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 har testa litt på google. men der klarer jeg ikke engang og finne den anonnsen som er der nå. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Hehe, nei da veit jeg ikke Er vel koden som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 ja. men har bare koden til den nye anonnsen. og den hjelper nok lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Dersom du får tak i navn / telefonnummer på tidligere eier kan du ringe finn.no's kundeservice og få backup av den tidligere annonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Forsøk å legge inn mest mulig make detaljer her: http://www.dinside.no/104523/hva-er-bilen-din-verdt Om du er heldig blir den gamle annonsen brukt som referanse. Hvis linken er blå og du får opp at annonsen er slettet, bruk adressen i linken der det står finn-adressen. Tungvint forklart, men regner med du skjønner tegningen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 ikke så lett. bilen ikke helt vanlig og finnes ikke under noen vanlig bilmerker. letter etter denne bilen. http://www.finn.no/finn/car/caravan/obj ... e=30506436 tidligere i sommer så lå den altså på finn. annen selger og syns og huske den hadde over 300 000 km. så leter etter den forrige anonnsen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Ikke så lett å finne gamle annonser på finn desverre. Mulig det er mulig å kontakte finn og spørre om de kan finne historiske annonser ut ifra regnummer eller modellbetegnelse. Hvis de får beskjed om at det er mistanke om juks med kjørelengde, tror jeg de er mer enn velvillige til å sjekke opp i det. Nærmeste jeg kom var denne: http://caravan.autodb.no/autodb/search. ... Id=1196498 Nesten samme registreringsnummer, men gått mindre enn den du linker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 alle disse bilene har nesten samme reg nr den du linket til er hvirt med brune striper istedefor blå. den bilen så helt jævlig ut. hele veggen på ene siden var sprekkt flere metter. lukta mugg i kjøleskapet. et teppe hadde han skrudd fast i gulvet så det var blitt høl i gulvet. brukt hull sag på siden av skapet så det var 4-5 hull i siden på skapet. noen skavanker som det står i anonnsen var totalt feil. bilder fra anonnsen. ingen tatt fra den siden med stor sprekk i veggen selvfølgelig ikke lett og se på bildet her. men hele veggen på denne siden var bukklette og jævlig. så ut som det hadde vært mye vann i veggen. store hakk og merker i benken. slik var det også på bordet i bilen. her ser man skapdørene over komfyren er knøtet sammen dordi låsene på dørene var ødelagt. utrolig hva folk mener er strøkent og flott. denne bilen var ikke verdt 10 000 en gang. jævlig irriterende og reise og se på biler som er totalvrak i forhold til hva anonnser sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå