Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig greitt treff, kjekt å kunne kjøre på bane uten å være redd for å få en bil i siden som vil dra forbi i 4 hjuls sladd :)

Masse hyggelige folk også!

Eneste som er litt dumt med at kjøringen starter så sent på søndagen for oss som har lang reise hjem, men slik blir det vel med søndagskjøring.

Alt i alt \:D/

Med enda flere deltagere kan man jo se på lørdagen neste gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syntes det var færre, men høyere standard på E30`ne i år enn i fjord! :) Planen var å komme i turbo E30`n, men der ble det bråstopp pga lakkerer! Så da ble det cruise tur med den nye bruksbilen i steden for :P

Satser på og komme sterkere tilbake til neste år, hvis det blir noe av !? :) Jeg fikk ikke med meg utstillingen på lørdag, men søndagen var veldig bra! Eget drifte heat var jo genialt! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Video fra hele helgen kommer når den er klar! :)

Hehe, ser for meg at store deler av videoen vil være av folk som glaner på den lille helikopterkameratingen som var i lufta ;)

Begynner å glede meg til neste år allerede jeg da - da skal jeg være med på banekjøring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for Wilwood.. Totalt utslitte klosser etter +/- 20 runder, smelta støvhetter i calipperne og totalt ødelagte skiver. Er ikke særs imponert over de nye bremsene. :applause:

Ellers, en stykk kaputt Hardyskive, brukt opp 40 liter bensin, beste rundetid for min del på 1.48 og Frank 1.53 bør man være fornøyd med.

(Og en stykk snurring i Angsten. :oops: )

Takk for velorganisert og morsomt kjøretreff ellers!

Hvilke klosser kjører du? klossene som fulgte med mine er jo std gateklosser, bestilte polymatrix klosser med samtidig og satt di på idag, og det beit jo noe helt sykt i forhold til gateklossene :wink:

Brukte Wilwoodklosser som han Lee på Massive mente på var en mellomting mellom gate og banekloss og kom til å funke bra. Men det er jeg ikke helt enig i. Har du samme bremsene som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S38 turbo, 800hk...

Klokket Kjetil på 1.42,7 på tørt i går, e46m3.

Ellers var det mye bra kjøring og hyggelige folk, da er det

Morro og stå på utslipp :)

Tommy Rustad kjørte på 1.43,4 med F10M5, da må den nye M5en vere en dritt bil som ikke går fortere rundt der enn en E46M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det denne gangen med Rudskogen?

vet ikke om det var noen som røyk utfor banen? Men de tar godt betalt for gresset :?

Eksemplarisk kjøring av alle deltakerne så det ble ingenting å utbedre på banen etter det jeg og Rudskogen sin representant kunne se.

Stor honnør til alle deltakerne for dette! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et flott treff! Vi kan vel si at vi kunne vært mer uheldig med været. Synd det regnet en del på utstillingsdagen, men så veiet det jo opp på dag 2.

Nå gjenstår det bare å gå igjennom ca. 800 bilder...

Hilsen han som måtte vase rundt midt på banen under E30 fotoseansen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...