Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E34 er ikke old-school nok, spør du meg. Og jeg er kanskje den eneste som synes det var litt sjarm med et eget treff for kun E30, men skjønner jo at dere vil utvide ;) Og E21, E24 og E28 er jo digge biler det å. Og et pluss er jo at det kommer mange flere biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eget treff er helt klart det kuleste, og det er e30 som er i fokus på våre treff, det kommer også til å være slik i 2012. Men vi inviterer nå litt andre biler, og kommer nok til å sette et lite tak på antallet ikke e30 om vi ser det blir et "problem"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sannsynligvis det mest meningsløse jeg har lest om.

Hvorfor skal dere invitere andre modeller når det er e30-treff?

Om jeg liker ei kjerring, så inviterer ikke jeg besteforeldrene hennes på kino.

Enten bør dere ha rent e30-treff, eller invitere alle BMWr. Kanskje fra før en viss tidsperiode, da bør e9, e21, e3, e12 osv også innfattes. Ikke bare de og de modellene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sannsynligvis det mest meningsløse jeg har lest om.

Hvorfor skal dere invitere andre modeller når det er e30-treff?

Om jeg liker ei kjerring, så inviterer ikke jeg besteforeldrene hennes på kino.

Enten bør dere ha rent e30-treff, eller invitere alle BMWr. Kanskje fra før en viss tidsperiode, da bør e9, e21, e3, e12 osv også innfattes. Ikke bare de og de modellene

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke vi hentet e28 og e24 utav ingenting. e28 og e24 av samme tidsepoke som E30.

Vi arrangerer ikke et Bmw classic treff...

Vårt treff er et e30 treff, men vi ønsker å invitere andre modeller slik at de blir inspirert til å lage et eget opplegg for den modellen de liker best. Jeg er sikker på at når vi nå inviterer med spesielt e28 så er det mulig at de gutta finner på å lage et eget e28 treff en gang i fremtiden. Det ville vært gøy om det regelmessig ble arrangert treff for spesifikke modeller, ikke bare E30.

Vi har ingen vonde hensikter mot andre modeller ved å invitere enkelte til neste års treff, vi gjør det for å glede andre og for at de skal få lov å komme å se på vårt treff og våre biler og å få være med å delta på treffet på likt grunnlag som oss til gjensidig glede. At vi inviterer e28 og e24 iår betyr ikke at de er invitert i 2013.

Jeg har forståelse for at det føles urettferdig og feigt for de som har modeller som ikke er invitert til treffet, Det er vi også lei oss for.

Biltreff som har alle Bmw modellene står Bmwccn for med sine Bmw dager.

Jeg ser ingen hensikt i å diskutere med Superturbodiesel om hvorfor vi gjør det vi gjør.. så jeg velger å legge den diskusjonen død nå.

Ang det å invitere E21 så er vi i tenkeboksen ang dette, Men det krever litt arbeid innad i e21 miljøet, Vi har allerede vært i e28 og e24 miljøet og sjekket stemningen for om de er interessert i å komme til vårt treff om vi inviterer dem.

Husk at vi gjør dette på vår fritid, det er tro det eller ei endel arbeid og tid som går med på å arrangere noe som dette.

-E30meet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et flott tiltak og invitere E28 og E24 til treffet.. Som det blir sagt, så kan det jo være muligheter for at andre bilmodeller lager sitt eget treff etterhvert.. For min del hviler jeg øynene like godt på en E28 og E24 som en E30. Så tror nok ikke det blir noe krise at det kommer noen av de.:)

Synes det er utrolig flott at noen gidder og bruke fritiden sin på en slik happening.!

Stå på karer! Dere gjør en god jobb, og satser på enda bedre oppmøte ved neste treff, meg selv inkludert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...