Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med å invitere E23 også?

De tilhører jo på en måte samme "sjangeren" som E28/E24 :)

Preface E23 er jo nesten som en 4-dørs E24.

Støtter denne!

E24 rulla forøvrig som et karmannbygg fra 1975, samme år som e21 ble lansert! :wink: Når en er inne på tidsepoker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det kommer til gamle bmw'r er det jo veeldig mange som driver med e30 i forhold til alt annet. Så når treffet ikke lenger skal være kun e30 ser jeg ikke problemet med og ta med e21, 02 osv. På de treffa jeg har vært på har det ikke akkuratt krydd av gamle bmw'r bortsett fra e30. Så tviler på det blir noe plassproblem akkurat. Var langt ifra det på forige treff i vertfall, blei jo mye kjøretid da :)

Skal få kommet meg på treffet i 2012 også så får jeg se om 325'n blir klar eller om det blir diesel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til gamle bmw'r er det jo veeldig mange som driver med e30 i forhold til alt annet. Så når treffet ikke lenger skal være kun e30 ser jeg ikke problemet med og ta med e21, 02 osv. På de treffa jeg har vært på har det ikke akkuratt krydd av gamle bmw'r bortsett fra e30. Så tviler på det blir noe plassproblem akkurat. Var langt ifra det på forige treff i vertfall, blei jo mye kjøretid da :)

Skal få kommet meg på treffet i 2012 også så får jeg se om 325'n blir klar eller om det blir diesel :P

Men det er jo mye kjøretid som er gøy, da får man valutta for penga, som det heter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...